Vad i hela friden gör vi del XXIII.

Status
Stängd för vidare inlägg.
jaa, har under kvällen återigen fått bekräftat varför jag inte "hänger" i området runt där jag bor trots riktigt trevliga gräsmattor osv. Tidigare ikväll var det bråk precis nedanför vår lägenhet och en person blev knivskuren och en annan skär- eller sårskador i huvudet.

Annars är pappa återigen inlagd på sjukhuset, nu KAN man vara något på spåren och imorgon ska det tas biopsi för Temporalisarterit.
Vad är det för ställe du bor på? Låter inte helt tryggt faktiskt.

Tråkigt med din pappa men skönt att de verkar ha någon idé om vad det kan vara iaf.

Vad är det för ställe du bor på? Låter inte helt tryggt faktiskt.

Tråkigt med din pappa men skönt att de verkar ha någon idé om vad det kan vara iaf.

bor i min stads motsvarighet till Göteborgs Kortedala/Bergsjön. Ett område med blandat bostadsrätter och hyreshus. Jag gillar min lägenhet och vår uppgång är bara gamla tanter som bott i huset i 20 år, men själva området är inte så roligt tyvärr. Well, planerar att flytta så fort ekonomin tillåter.

Välkommen i klubben, jag går ju tydligen "bara hemma" jag också... Att jag jobbar halvtid och plugga heltid räknas visst inte, jag är ju fortfarande hemma... :rage:
Klart det inte räknas, du kan ju gå ut och ta en promenad när du vill, åka till stan utan att bry dig om tider och så sover du ju så länge du vill och gör vad du vill hela tiden. Jodå, jag vet nog hur lat du är. :grin:

Jag är också jättelat, jag vill inte jobba utan vara samhällsparasit och leva på bidrag. :grin:

@Snurrfian @MacGyver när jag gick hemma ansåg folk att jag hade all tid i världen att klippa dom när dom hade tid och sedan ville dom gärna ändra tiden i sista minuten.

Även om man är hemma så innebär det inte att man inte planerar sina dagar....

Man har ju fortfarande ett liv som pågår även om man går hemma...
Nänänä, där har du fel, vi är alltid tillgängliga, om inte annat så för att vara gratis kafeteria öppen alla tider på dygnet.

Klart det inte räknas, du kan ju gå ut och ta en promenad när du vill, åka till stan utan att bry dig om tider och så sover du ju så länge du vill och gör vad du vill hela tiden. Jodå, jag vet nog hur lat du är. :grin:

Jag är också jättelat, jag vill inte jobba utan vara samhällsparasit och leva på bidrag. :grin:

Ja man blir ju så rik av bidrag...

Usch mammas sambo har fått hjärtinfarkt :(! Är så orolig, önskar jag bodde närmare mamma i sådana här lägen

Uff hoppas allt går för honom :heart

Det är jobbigt med avstånd. När min mormor låg för döden så lämnade jag jobbet på 10 min och flög upp till Skellefteå från Arlanda för att kunna vara med mamma på sjukhuset :heart

Jodå. Både migrän tabletter, Diklofenac, Citodon, Ipren, Alvedon och Spasmofen är testat men inget av det hjälper.

Allt är givetvis inte testat samtidigt ;)
Ok jag har testat migrän piller men det har alldrig hjälpt mot min migrän som jag fick av min sömnapne men så fick jag naproxen och det hjälpte inte heller så blandade jag en naproxen och en alvedon det fungerade perfekt !

Du folkskygg? DET trodde jag faktiskt inte men jag kanske har samma status som ett husdjur, lite sådär lagom ofarlig och då kan det ju förklara varför jag är djurmagnet. :D

Tycker inte om att ha folk hemma, jag kan inte slappna av då och blir stressad.

Jag kan träffa folk på stan men bjuder nästan aldrig hem någon. Ja förutom särbon då :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
252
Senast: Cattis_E
·
  • Låst
Samhälle Jag startar en ny tråd på min fråga om mönstring. Följande frågor kommer här -Om jag fick min prick 2023 december för rattfylla och...
Svar
5
· Visningar
587
Senast: Snurrfian
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 834
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Jag har inte hittat nån tråd där man kan önska varandra God jul så här på julafton. Så jag tänkte att då startar jag en. ☺️ Önskar er... 2
Svar
32
· Visningar
799

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka