Mensa kan slänga sig i väggen. Buke levererar och ställer upp alltid.Alltså, jag fick inte vara med i Mensa - känner att detta är en bra revansch![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mensa kan slänga sig i väggen. Buke levererar och ställer upp alltid.Alltså, jag fick inte vara med i Mensa - känner att detta är en bra revansch![]()
Vad är det för ställe du bor på? Låter inte helt tryggt faktiskt.jaa, har under kvällen återigen fått bekräftat varför jag inte "hänger" i området runt där jag bor trots riktigt trevliga gräsmattor osv. Tidigare ikväll var det bråk precis nedanför vår lägenhet och en person blev knivskuren och en annan skär- eller sårskador i huvudet.
Annars är pappa återigen inlagd på sjukhuset, nu KAN man vara något på spåren och imorgon ska det tas biopsi för Temporalisarterit.
Vad är det för ställe du bor på? Låter inte helt tryggt faktiskt.
Tråkigt med din pappa men skönt att de verkar ha någon idé om vad det kan vara iaf.
Har du tagit något för det .Inte bra att ha huvudvärk så länge !
Klart det inte räknas, du kan ju gå ut och ta en promenad när du vill, åka till stan utan att bry dig om tider och så sover du ju så länge du vill och gör vad du vill hela tiden. Jodå, jag vet nog hur lat du är.Välkommen i klubben, jag går ju tydligen "bara hemma" jag också... Att jag jobbar halvtid och plugga heltid räknas visst inte, jag är ju fortfarande hemma...![]()
Nänänä, där har du fel, vi är alltid tillgängliga, om inte annat så för att vara gratis kafeteria öppen alla tider på dygnet.@Snurrfian @MacGyver när jag gick hemma ansåg folk att jag hade all tid i världen att klippa dom när dom hade tid och sedan ville dom gärna ändra tiden i sista minuten.
Även om man är hemma så innebär det inte att man inte planerar sina dagar....
Man har ju fortfarande ett liv som pågår även om man går hemma...
Klart det inte räknas, du kan ju gå ut och ta en promenad när du vill, åka till stan utan att bry dig om tider och så sover du ju så länge du vill och gör vad du vill hela tiden. Jodå, jag vet nog hur lat du är.
Jag är också jättelat, jag vill inte jobba utan vara samhällsparasit och leva på bidrag.![]()
Nänänä, där har du fel, vi är alltid tillgängliga, om inte annat så för att vara gratis kafeteria öppen alla tider på dygnet.
Ja verkligen, jag måste snart skaffa ett par kassaskåp till för det ser inte bra ut när sedelhögen börjar ramla ut ur garderoben.Ja man blir ju så rik av bidrag...
KramSkit, skit, skit! Styvfar är inne på sjukhus igen och nu har läkarna sagt rakt ut att det är bara en väntan. De ska göra vad de kan för honom men kört är det![]()
Hoppas det går braUsch mammas sambo har fått hjärtinfarkt! Är så orolig, önskar jag bodde närmare mamma i sådana här lägen
Du folkskygg? DET trodde jag faktiskt inte men jag kanske har samma status som ett husdjur, lite sådär lagom ofarlig och då kan det ju förklara varför jag är djurmagnet.Jag är folk skygg. Min sista gäst var du![]()
Usch mammas sambo har fått hjärtinfarkt! Är så orolig, önskar jag bodde närmare mamma i sådana här lägen
Ok jag har testat migrän piller men det har alldrig hjälpt mot min migrän som jag fick av min sömnapne men så fick jag naproxen och det hjälpte inte heller så blandade jag en naproxen och en alvedon det fungerade perfekt !Jodå. Både migrän tabletter, Diklofenac, Citodon, Ipren, Alvedon och Spasmofen är testat men inget av det hjälper.
Allt är givetvis inte testat samtidigt![]()
Du folkskygg? DET trodde jag faktiskt inte men jag kanske har samma status som ett husdjur, lite sådär lagom ofarlig och då kan det ju förklara varför jag är djurmagnet.![]()