Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hmm här lämnar man datorn, kommer tillbaka och den uppdaterar Windows.
Men vad nu??
Jag har sagt nej, inte, låt mig vara.
:banghead:
Sägs inte den infekteras med Win 10 nu :yuck::cry::rage:

Hmm här lämnar man datorn, kommer tillbaka och den uppdaterar Windows.
Men vad nu??
Jag har sagt nej, inte, låt mig vara.
:banghead:
Sägs inte den infekteras med Win 10 nu :yuck::cry::rage:

I och med att uppdateringen till Win10 slutar vara gratis någon gång i Juli har MS gjort ett sista aggressivt försök att få igenom Win10 på fler maskiner.

Så har man automatiska uppdateringar påslaget kommer man med största sannolikhet få Win10 innan Juli :meh:

Stäng inte av datorn.
Nejdå ska jag inte, ska bara kasta ut den genom fönstret :devil:

Blir att forska om jag kan återställa
Schysst även ikoner på skrivbordet är borta.

Gah jag har inte tålamod eller kunskap till sånt här ju :cry:

Ingen kul avslutning på kvällen, det regnar ordentligt, åskar fast inte så nära, favorit teet slut och min favo FB-kompis har inte varit inne och sagt God Natt. Hur skall detta sluta???:down:

Får väl bryta mina principer och ta en stresscig under köksfläkten, om jag hittar ciggen alltså

Insåg att jag tydligen formulerade duschfrågan fel, självklart KAN man ju, men jag funderade på hur hemsk man är om man gör det så sent.
Har rätt speciella grannar så jag tror det var lugnt ändå :)
Blev en snabb och effektiv dusch helt enkelt.
Skönt som FAN!

Hjälps inte att man tackar nej femhundrasjutiofjorton gånger, så fort man vänder ryggen till är de där o blockerar datorn i flera timmar.
Om man har automatiska uppdateringar igång så går det före användarens "Nej".

Väldigt irriterande. Det är därför man kör typ Ubuntu :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 233
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 208
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka