Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vädret här är helt underbart! 17 grader och mulet, liiite för varmt men klart överlevbart![]()
Jag har inga kitschiga kläder, merparten av min garderob är militärgrön eller Real Tree camo
Seriöst, det är sant. Jag går oftast omkring i jobbkläder för de är bekvämast. @tornblomma skulle förmodligen gråta av min garderob![]()
Gnid in det bara
/+8 och gråregn![]()
Militärgrön ftw
Men ett par chockrosa gummistövlar och en knallgul regnkappa är alltid bra att ha
Fast alltså, jag är rätt säker på att @tornblomma skulle få ett sammanbrott av rätt många användares garderober![]()
Ett par av arbetsbyxorna är faktiskt svarta och grå också![]()
Nu är det idioter ute och springer i spåren i Vaggeryd. Tågen är ställda till stopp och det blir en jävla massa merjobb för oss alla tågklarerare, polis osv osv.
Har alltid undrat vad det är för folk som springer på spåren...Nu är det idioter ute och springer i spåren i Vaggeryd. Tågen är ställda till stopp och det blir en jävla massa merjobb för oss alla tågklarerare, polis osv osv.
Har alltid undrat vad det är för folk som springer på spåren...
Har alltid undrat vad det är för folk som springer på spåren...