Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör din egen glaze! Det blir jättegott. Jag hoppas också att det verkligen är whiskey vi pratar om och inte single malt whisky från Skottland :cautious: Isåfall kan jag komma och förbarma mig över den stackaren :)

Ingen aning om vad det är. Alla sorter luktar lika illa, ser ut som gammalfarbror urin och ger mig ärligt talat lila mycket äckel känslor som gammalfarbror urin :wtf:

Men i kaffet funkar det nog :o

Och när jag är full.... alltså full, full :angel:

Jag vill också ha regn!:arghh: Det är ökentorrt här och växer dåligt. Varje gång regn utlovats har det bara kommit några droppar och mer en massa blåst som bara torkar upp ännu värre:cautious:

Fast idag kan regnet få hålla sig i centrala Stockholm för vi ska vara i Svt:s utomhusstudio och spela in barnprogram i över tre timmar.
Då kan du få lite av våra vatten .Här regnar det var och varannan dag men nu har älven börja sjunka så mer än bara taknocken syns av grannens båthus och min båt inte är fastbunden 10 meter från land längre utan om några dagar kan jag komma ut till den då den förhoppningsvis står uppe på land som den var innan regnet !

Vad behöver du hjälp med? Jag går fortfarande till tjejen på Mvc eftersom vanliga gyn har stopp för att de har så hög belastning.
Är det något som mvc kan hjälpa till med? Jag har alltid gått dit (förutom nu några år efter att jag hade cellförändringar och blev opererad) och fått hjälp med p-medel osv. Har iofs ingen som helst aning om vad du har för problem, bara en tanke.
Svarar er båda:

Verkade som ja inte fick gå dit, ringde gyn på sjukhuset å berättade om mina problem, då säger de att jag eg ska ta det med vc... :banghead: sa att ja redan varit i kontakt med dom och de sagt att jag skulle ringa gyn.
Nåväl, hon i telefonen på gyn var mycket mer trevlig och tillmötesgående än hon på vc. Enda tiden som fanns som passade var imorgon (egentligen hade jag velat ha det på min lediga dag), valde då tiden som var närmast lunchtid. Har även pratat med trafikledningen så jag kommer få körningar åt det hållet imorrn så jag kan smita iväg lite under lunchen.
Skönt att det börjar lösa sig, eventuellt skulle jag kunna få göra cellprov samtidigt också. Vi får se, lite nervös är jag allt, då det blev en kille, känner mig lite obekväm men det får gå.

Nu tror jag att jag torkar överallt... En garderobsdörr ska upp ur källaren och torkas av och hängas på, och torka av ytterdörren på insidan. Annars är det nog bara golven kvar :up:

Alltså hur noga städar du? Det behöver inte vara kliniskt rent :p

Pst glöm inte utsidan av ytterdörren!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 223
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka