Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Letar baddräkt... Kraven lyder:
1. Tantig
2. Mönstrad
3. Färgglad

Vad tycker ni om denna?? (ignorera gäddhäng odyl som iofs kanske ingår i den tantiga "looken" :p )

13298172_1619073738412947_751148407_n.jpg

På måndag ska kattens tänder få en koll och kanske lite plackborttagning och på tisdag ska hunden förhoppningsvis få nån form av dom.
Hoppas vi får sommaren ihop i alla fall.
Är inte riktigt i skick att ta en förlust till men är det så så är jag beredd för hundens skull att ta den smällen.
Kommer aldrig göra så ett djur lider för min skull.

Alltså hur noga städar du? Det behöver inte vara kliniskt rent :p

Pst glöm inte utsidan av ytterdörren!
haha jag tycker ändå jag typ slarvat lite, fönsterna har ränder kvar, har inte tagit fönsterkarmar (dom är mörkbruna gamla och i trä)... men jag har inte vart jätte effektiv, huvudvärk än, började inte förren vid nio imorse och rast mellan halv tolv å 2, sen 1 timme mellan 17 och 18 som jag var till tippen :p nu har jag burit ut allt i bilen som inte behöver vara kvar i lägenheten. Ska dammsuga en vända nu sen ut med den med. Torkar golven sen och sen klar :)

Idag har vi äntligen fått regn men det skulle behöva komma mycket mera i etapper för här har inte regnat sen,,,,,,,,förra året tror jag.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 223
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka