R
Raderad medlem 68338
Det låter som du samlar vatten.
Gravid![]()
Haha vilken mardröm. Får panik bara av att se en unge på avstånd
Nope är ej gravid! 110%
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det låter som du samlar vatten.
Gravid![]()
diet? Vitt vin och skaldjur? Champagne och jordgubbar?
Är du alltid så säker? I så fall, vad skönt det måste vara. Ännu mer i så fall, hur har du blivit det? Det verkar så enkelt. Eller är det bara som jag uppfattar det så?Det går över och det är värt det. Han borde ångra det men gör inte det. Och jag behöver inte ångra något öht.
Ja men komsi komsi. Det tycker jag är en bra idéGranne kanske var att ta i, men samma kommun. Har ju också flyttat, så bor på västkusten nu. Men här är det ju så dyrt att köpa, så får flytta inåt land.
Jupp och så är det väl fyra år eller så kvar till nästa. Skön känsla![]()
Alltså håller på att bli galen. Vettefan om det är pga min diet men det kliar på hela kroppen och jag kissar typ ut ett kilo vätska per dag. Känns inte heeeelt normalt![]()
Haha vilken mardröm. Får panik bara av att se en unge på avstånd
Nope är ej gravid! 110%
Ungen fyllde 16 år i April.
Jag tar cellprov varje år pga medicinering. Har aldrig upplevt det som obehagligt utan "jaja". Koloskopi var obehagligt innan de bytte ut gasen de använder, nu är det en baggis också. Jag är tämligen obrydd när det gäller undersökningar![]()
Nä. Nä, det där går inte. 00-orna är faktiskt typ 8. Sådetså
(Och jag är definitivt 14, ja).
När man blir petad och petad i med jämna mellanrum så blir man obrydd
Normalt cellprov vispar dom ju bara runt i mattan med en borste och det känns bara obehagligt.
Jag bryr mig faktiskt inte det heller, jag tycker inte det är obehagligt. Däremot hatar min rygg gynstolen![]()
Du får ta med en egen!
Binda fast kryckor i någon vinkel och tadah: en gynstol![]()