Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hörde precis hur katten gick ut precis innan luckan låstes. Hoppas han kommer in utan sällskap denna kväll :cautious:
Ska krypa ner i sängen och kolla på the Big bang theory, det är en serie som oftast får mig att le även när ångesten river som värst.

Jag gillade de första säsongerna bättre :D
Jag har faktiskt inte kollat nå speciellt på de två senaste säsongerna, bara nåt enstaka avsnitt. Brukar få dvderna i julklapp av min bror istället :D Men tycker serien har hållt riktigt bra. Fast risken finns väl att de förstör den om de inte lägger ner i tid, tyvärr.

Jag tror inte att du vill höra det här men jag undrar lite hur din lever mår? Mår levern dåligt så kan man drabbas av klåda...

Haha ja är ju möjligt att den är lite småsliten :angel:
Min kompis röstade dock på njurarna.
Känns som att det bör hänga ihop med min diet dock eftersom klådan inleddes då. Kaos alltså. Måste hoppa i badet annars skjuter jag mig snart... Det kryper i hela kroppen god damn it

Jag har faktiskt inte kollat nå speciellt på de två senaste säsongerna, bara nåt enstaka avsnitt. Brukar få dvderna i julklapp av min bror istället :D Men tycker serien har hållt riktigt bra. Fast risken finns väl att de förstör den om de inte lägger ner i tid, tyvärr.

Det är inget direkt fel på senaste säsongerna, serien håller en bra lägstanivå, men det är precis som med alla andra serier - karaktärerna blir väldigt annorlunda (vilket inte behöver vara något dåligt!).

Jag har massa serier där jag låtsas att de senare säsongerna inte existerar (typ Bones och NCIS :love::arghh:)

Vissa serier borde lagts ned för länge sedan... *host* Supernatural *host* :meh:

Haha ja är ju möjligt att den är lite småsliten :angel:
Min kompis röstade dock på njurarna.
Känns som att det bör hänga ihop med min diet dock eftersom klådan inleddes då. Kaos alltså. Måste hoppa i badet annars skjuter jag mig snart... Det kryper i hela kroppen god damn it
Svägerskan fick problem med levern vid sin graviditeter, där var det hormoner som ställde till det och då hade läkaren frågat om hon drack mycket till att börja med innan de kom fram till att det var hormoner... ;) Men hon har berättat att hon mer eller mindre bodde i badkaret med ljummet vatten. :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 586
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
224
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
387
Senast: __sofia__
·
Kropp & Själ Jag brukar åka på en förkylning ungefär en gång om året (kanske lite oftare? senaste gången innan denna var i augusti förra året). Men... 2 3
Svar
40
· Visningar
2 252
Senast: Askur2017
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V