Fan också, jag lär mig aldrig om jag ska plussa, minussa, gånga eller delaFel! svaret är: Pelle ska dela sitt äpple med Annika, om inte Lisa har ett päron.
Jag var så säker på BLÅ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fan också, jag lär mig aldrig om jag ska plussa, minussa, gånga eller delaFel! svaret är: Pelle ska dela sitt äpple med Annika, om inte Lisa har ett päron.
Påminner mig om läsmatte-talen i mellanstadiet
Svaret är BLÅ eller 25 maskar...
AF i ett litet nötskal![]()
@ainasoja *peppkram om du vill ha*
Inte värt vikariera som farthinder, det blir fler och fler flerfiliga vägar så det är en extremt osäker anställning och risk för arbetsolyckor är överhängande så tror du inte ska prova det.
Det borde väl ses som en fördel om man styr upp grejer själv, kan man ju tycka. På typ alla ställen UTOM arbetsförmedling ofc. Det verkar som att de har lite otur när de tänker
Nej, det är ett systemfel på det stället. Inte bara otur när de tänker. Jag fick göra som jag ville bara gubben som var min handläggare fick stirra lite på min urringning. Ja, jag vet att jag är en dålig feminist men nog fan hade jag urringat varje gång jag var dit![]()
![]()
Jag har aldrig haft kontakt med dom och planerar att fortsättningsvis undvika dom tills döden skiljer oss åt typ.
Efter alla historier man hört undviker jag Arbetsförmedlingen, CSN och Försäkringskassan. Dessa tre element verkar generera trubbel![]()
Så less man blir på dessa reglerJaha nu kan inte AF bevilja mig lönebidrag pga att jag ordnat detta jobb själv.
Har funkat dom andra två gångerna men tydligen inte denna gång. Vill ha tillbaka min handläggare jag hade då
Nu blir det nystartsjobb och jag vill veta hur pass mycket pengar dom får för mig så jag kan "sälja" mig till Arbetsgivaren.
Men nä, då ska jag själv försöka bena ut det för AF tanten visste inte det men typ 50% av ett lönebidrag trodde hon. Svårt att räkna ut sånt då ett lönebidrag kan vara allt från 80% av ca 16 750:- till 0.
Vad är 50 % av det liksom![]()
Såg det amerikanska 90 days to wed och där var det en amerikansk tjej som träffat sin fästman i israelÄven om jag inte lyckas skaffa några vänner så kan jag iofs se mig själv framför mig i en tantig bikini, solhatt och en stor pinacolada. Liggande här:
![]()
Kanske kan lägga ut en kontaktannons på ngn Israelisk sida?![]()
Mig sparkade dom ut och gjorde sjukpensionär av asap. när jag blev någotsånär självgående efter olyckan.Nej, det är ett systemfel på det stället. Inte bara otur när de tänker. Jag fick göra som jag ville bara gubben som var min handläggare fick stirra lite på min urringning. Ja, jag vet att jag är en dålig feminist men nog fan hade jag urringat varje gång jag var dit![]()
![]()