Jag brukade älska berg- och dalbanor, åkte gärna tills jag ramlade ihop. Sedan fyllde jag typ 18 och blev höjdrädd![]()
Jag födde barn och fick vattenskräck, klaustrofobi, höjdskräck och hönstendenser på köpet
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukade älska berg- och dalbanor, åkte gärna tills jag ramlade ihop. Sedan fyllde jag typ 18 och blev höjdrädd![]()
Det är fåglarna som är värst. Dun överallt som är helt omöjligt att få bort.Blir alltid lika nervös när katten går ut nuförtiden. Igår kväll kom han med två möss. I förmiddags hann han bara vara ute 15 minuter innan han kom in med en ungråtta...
Of fy bubblan, nu e ja avis på riktigt.Berg och dal banor är ju det bästa! Förra sommaren åkte jag Helix 3 gånger @RedHyuugaTvå gånger på raken haha. Den är så jävla underbar!
Fort, högt och snurra, ju mer av allt desto bättre![]()
Lilla berg-o-dalbanam? Den är inte så hög?Det kan vara skoj men höjder är inte riktigt min grej så blir lite motsägelsefullt.
Finns@Thomasine jag vet inte hur man skriver haiku
Funderar på att äta lite frukost och sedan cykla till stranden.
Jag måste sova, men är för pigg...Jag måste tvätta håret .. jobbigt. ..![]()
Vattenskräck?!Jag födde barn och fick vattenskräck, klaustrofobi, höjdskräck och hönstendenser på köpet![]()
Känner med dig! Det är så meckigt och blött och tar tid och...Jag måste tvätta håret .. jobbigt. ..![]()
Vattenskräck?!
Jag kommer inte skaffa barn, men det här gjorde mig ändå nervös. Borde människa. inte vara bättre på det här med graviditeter vid det här laget?![]()
Lycka till imorgon. Ska sända en tankeÄr både stressad och förväntansfull över att äntligen få komma in till hudkliniken imorgon. Ska bli skönt att få hjälp!
Men innan det ska jag jobba så det är nog bäst jag kryper ner i säng. Har fläkten på för fullt i värmen.
Värst är hönsigheten!
Vatten går att undvika
Jag hatar att bada och duscha. Får jag vatten i ansiktet så får jag panik![]()
@hallonsaft Varför ska man låta bli en massa saker bara för att man väntar på att någon annan ska göra en sällskap har jag kommit till insikt i![]()