Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Berg och dal banor är ju det bästa! Förra sommaren åkte jag Helix 3 gånger @RedHyuuga :D Två gånger på raken haha. Den är så jävla underbar!
Fort, högt och snurra, ju mer av allt desto bättre :angel::D:banana:
Of fy bubblan, nu e ja avis på riktigt. :mad: :p
Vi skulle åkt förra sommaren men fick förhinder så det blev inte av. Har jag tur kanske vi kan åka i år, inte så kul att åka själv.

Tänkte ösa ur båten ikväll!
13275821_10207938529159026_1086653341_n.jpg

Jag födde barn och fick vattenskräck, klaustrofobi, höjdskräck och hönstendenser på köpet :meh:
Vattenskräck?! :nailbiting:

Jag kommer inte skaffa barn, men det här gjorde mig ändå nervös. Borde människa. inte vara bättre på det här med graviditeter vid det här laget? :cautious:

@RedHyuuga du kan nog slippa åka ensam men mutorna är dyra ;)
Åkte uppskjutet p.g.a utmaning till en kompis som är fegare än mig (hur tänkte jag? dumt men bara bita ihop) och ingen backade men vi var extremt rörande överens om att en gång är godkänt och behöver inte testas igen :yuck:

Vattenskräck?! :nailbiting:

Jag kommer inte skaffa barn, men det här gjorde mig ändå nervös. Borde människa. inte vara bättre på det här med graviditeter vid det här laget? :cautious:

Värst är hönsigheten!

Vatten går att undvika :D

Jag hatar att bada och duscha. Får jag vatten i ansiktet så får jag panik :arghh:

@hallonsaft du är för gullig du :love:
@RedHyuuga de 2 senaste åren har jag åkt till Liseberg själv :) Det är både skönt och tråkigt på samma gång. Skönt för man får bestämma allt själv, från hur många gånger man åker en attraktion, vilka man ska åka, när man ska äta, var man ska äta, när man vill vila, när man vill gå hem. Och tråkigt just för att man inte har sällskap :) Men jag har lärt mig att vara bekväm i mitt eget sällskap, annars hade jag nog inte klarat av att åka dit själv, eller gå på bio själv för den delen! Varför ska man låta bli en massa saker bara för att man väntar på att någon annan ska göra en sällskap har jag kommit till insikt i :)

Är både stressad och förväntansfull över att äntligen få komma in till hudkliniken imorgon. Ska bli skönt att få hjälp!
Men innan det ska jag jobba så det är nog bäst jag kryper ner i säng. Har fläkten på för fullt i värmen.
Lycka till imorgon. Ska sända en tanke :)

För allas intresse, jag har nu fått ihop 12 sidor. Det är rätt bra när man kommer på att man har alla anteckningar kvar från tidigare kurser och kan klippa och klistra lite bra grejer därifrån :angel: Speciellt när det blir i punktlista haha :rofl: Och! Jag har fått mat i mig, två tunnbrödsrullar med ost doppade i varm obo'y :)

Skulle behöva sova och ladda för sprängning i morgon:cool:.Tur att beställaren tillhandahåller två slavar som jag får sätta i arbete med att borra .Skulle jag gjort det själv hadde väl ortopeden leta efter titanplattan och 8 skruvar jag har i nacken nere vid fötterna som det skakar av bergborren :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 224
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 300
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Rintränings- och utställningstråd
  • Uppdateringstråd 31
  • Artfex S