Mhm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mhm
Vilken självbehärskning, jag är full av beundran!Höll precis på att köpa ett par jeans med två sjöjungfruar i paljett på röven. Besinnade mig och käkade lite ärtsoppa istället![]()
hade helt klart valt jeansen över ärtsoppaHöll precis på att köpa ett par jeans med två sjöjungfruar i paljett på röven. Besinnade mig och käkade lite ärtsoppa istället![]()
Får väl bo på vandrarhemOm du tycker det är värt att flytta hit för en vecka så.![]()
Stora Torget plats 11 fick jag just besked om!![]()
Fick jag bestämma så imorgon.Får väl bo på vandrarhemnär ska jag komma?
![]()
Jo, kan ju kolla upp det. Vore ju inte helt fel att kunna återanvända en del av de kläderna.Synd!
Kan du inte ta hjälp av någon som behärskar symaskin och som har lite kreativ förmåga?
MhmVar en kollega som precis mötte tåget dom klev upp framför. Hen hann ju inte se att dom klev undan så hen var ju helt förstörd innan hen fick veta att det gått bra. Och ett bra tag efteråt också.
Visst räknas väl ett korvbröd med skinka i och en kopp kaffe som middag![]()
Vilken tur, jag äter nämligen efterrätten nu - glass med vindruvorYepp!
Jag åt choklad och köttfärsås till middag![]()
Nu är det idioter ute och springer i spåren i Vaggeryd. Tågen är ställda till stopp och det blir en jävla massa merjobb för oss alla tågklarerare, polis osv osv.