Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jaha ja tiden rusade iväg tydligen, skulle ju försöka sova i skaplig tid för imorgon blir det en lång dag men får väl pimpla kaffe i mängder så ska det nog gå fint gissar jag.
Men nu en sväng på balkongen.

Kaos kväll och morgonen verkar bli kaos den också... Inte lätt när tonåring vill vara duktig men känner att hon inte räcker till.. Då får mamma ta smällen.

Sovit som en stock och intar nu kaffe och har slängt in en maskin tvätt, skrivit en "att göra lista" för dagen, rastat hunden och inser att jag måste klona mig om jag ska hinna allt innan jobbet om 3 timmar :o

Så jag andas lite och tänker att än har inte världen trillat ihop om jag inte hinner allt ;)

Sovit som en stock och intar nu kaffe och har slängt in en maskin tvätt, skrivit en "att göra lista" för dagen, rastat hunden och inser att jag måste klona mig om jag ska hinna allt innan jobbet om 3 timmar :o

Så jag andas lite och tänker att än har inte världen trillat ihop om jag inte hinner allt ;)

Låter som en bra plan :up:

Själv vill jag strypa några kollegor (nuvarande och fd). "Vi vill ha information, vi ville ha den i förrgår egentligen, fixa det ASAP?" :banghead: :arghh: Informationen är ett klydd att komma åt eftersom fd kollega sett till att hårddisken är en jävla röra och jag har inte tid! Jag behöver fixa med ved, gård osv. Inte göra saker i sista sekunden som de vetat att de behöver i minst en månad :rage:

Edit: Gahhh! :wtf:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 372
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Septisk artrit
  • WE-tråden