Vad i hela friden gör vi? Del XXV

Status
Stängd för vidare inlägg.
Missar passet idag pga att jag ska rensa hemma :eek: Hur kunde jag vara så klantig att jag bokade in arb.ter. (som hjälper mig) den enda tiden på dagen det faktiskt finns ett pass jag kan gå på!??
Combat funkar liksom inte.

Tycker det är hemskt med dessa bommar :( Och ja, det är väl bra om folk lär sig att det inte lönar sig att springa under dem.

Det är värre om det inte finns några bommar. Oftast ser folk bara det tåg de ska med, att det sen kommer ett i full fart från andra hållet har de ingen som helst koll på.
Vi skulle undvika många dödsolyckor om folk kunde lära sig att respektera bommarna (gäller både gående och bilburna), ett tåg kan inte stanna även om de ser att någon är i vägen.

Det är värre om det inte finns några bommar. Oftast ser folk bara det tåg de ska med, att det sen kommer ett i full fart från andra hållet har de ingen som helst koll på.
Vi skulle undvika många dödsolyckor om folk kunde lära sig att respektera bommarna (gäller både gående och bilburna), ett tåg kan inte stanna även om de ser att någon är i vägen.
Jaa...absolut och självklart!
Tyvärr är ju folk så galna att något "idiotsäkert" hade varit optimalt.

Åhhh genialt, jag vill också ha en!
Det är ett av livets stora mysterier hur jobbkaffe kan vara så satans äckligt. Det borde vara förbjudet!! :rage:

Jag köpte en Dolce Gusto Piccolo för typ 199kr och har på skrivbordet. Jag och närmaste kollegan har "delad vårdnad" och köper kapslar ihop. Alltså, den här skolans kaffe GÅR att dricka men min andra skolas kaffe är så äckligt att det krullar sig i munnen :yuck:

På tal om äckligt kaffe, i skolan finns det en maskin som kostade 3 kr koppen med äckligt kaffe. Dom höjde sen till 10 kr koppen för samma äckliga kaffe :rofl:

Blev väckt av ett meddelande kl 07.15 i morse, men vad gör väl det? :love::D (förutom att jag nu ligger långt efter i tidsplaneringen...)

Äntligen hört av sambon. Urinprov ett visade på att det är en uvi. Så det ska odlas så får vi se vad det är. Dom hade inte trott att det skulle vara stenar. Dom konstaterade också att hon har ett litet blåsljud på hjärtat, men ansåg inte att det var allvarligt. Hon är ju 16 år, så så länge hon mår bra får hon göra det så får vi ta andra beslut om det förändras i framtiden.

Och jag andas ut. :)

Ha! Var en tjej som sprang under bommarna framför tåget. Hon fick inte åka med tåget :D

Haha rätt åt henne!

Uhhh, glad vi knappt har tåg här, bara något godståg som går genom stan nån/några gånger per dag, tror de flesta här tar dom på rätt stort allvar, jag tycker de är lite läskigt för dom låter ju så mycket och man vet ju att de inte stannar fort!

Lägenheten godkänd och jag fick samtal om jobbet jag var på intervju för. Jag fick det! :bump:

Grattis!!!

Jag har typ kramp i min vänstra vad, min kropp tyckte nog inte att promenera hem igår efter ridningen var en lika bra idé som jag tyckte! :D Men med tanke på att jag i början av 2015 inte ens kunde gå i 20 min utan att få super ont och feberkänsla och behöva gå och sova så känns det rätt okey att faktiskt kunna ta en längre promenad fast de gjorde ont och att benen känns några ton tunga idag :angel:

Startat en maskin tvätt, gjort mig i ordning, ringt bank, mailat bank och betalat en grej. Ska gå och handla nu. Ska till tandregleraren sen och fixa med tandställningen.

Fortfarande inget samtal angående jobbet...
Haha, du verkar hela tiden ligga en vecka före mig:D
Jag ska sätta in sista tråden nästa vecka, stålbågen, åh vad ni kommer höra mig gnälla här sen;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

• Låst
Tjatter Jag sitter och jobbar. Oklart vad katten gör men det är något som låter... hon var iaf ute tidigare idag. Edit: Tydligen dödar hon en... 99 100 101
Svar
2 001
· Visningar
71 226
Senast: tanten
·
Kropp & Själ Jag har sedan några veckor tillbaka ett gåband hemma, för att kunna gå på det delar av dagen när jag jobbar hemifrån och för kunna välja...
Svar
0
· Visningar
220
Senast: __sofia__
·
Mat Jag är inte särskilt matintresserad, och framförallt till kvällsmat hade jag gärna haft något som är smidigt att "slänga i sig" snarare...
Svar
4
· Visningar
380
Senast: __sofia__
·
Samhälle Jag är inblandad i en tvist gällande häst. Säljaren försöker häva köpet. Se annan tråd. Iaf har jag tagit reda på en del om säljaren och... 2
Svar
27
· Visningar
2 372
Senast: Sanna25
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V