Snurrfian
Moderator
Äntligen börjar den här dagen kännas lite bättre... Började med en arg och ledsen tonåring, som sen missade bussen för att det var så jävla mycket trafik så hon kom inte över. Så det var bara att sätta sig i bilen och skjutsa henne.
Sen kom maken på att han hade glömt matlådan hemma så det var bara att skjutsa iväg den så tänkte jag att jag skulle passa på att handla samtidigt till tävlingarna imorgon. Och panta burkar från skyttet, tror ni att jag kom ihåg att panta?
Dessutom glömde jag nycklarna till lokalen så jag blev tvungen att ta hem allt för att sen komma ihåg att packa med allt imorgon igen... 
Men jag unnade mig en lunch hos bästa grannen, fantastiskt god smörgås med gravad lax.
Och rabarberpaj på det!
Och så lite skratt och pladder så det känns bättre.
Nu har jag skannat in lite papper åt makens kusin som ska gå kurs 4 och 5 i YKB... Hopplöst att hitta kurser som passar tidsmässigt...
Nu ska jag försöka skriva lite hemtenta och baka... 
Sen kom maken på att han hade glömt matlådan hemma så det var bara att skjutsa iväg den så tänkte jag att jag skulle passa på att handla samtidigt till tävlingarna imorgon. Och panta burkar från skyttet, tror ni att jag kom ihåg att panta?
Men jag unnade mig en lunch hos bästa grannen, fantastiskt god smörgås med gravad lax.
Nu har jag skannat in lite papper åt makens kusin som ska gå kurs 4 och 5 i YKB... Hopplöst att hitta kurser som passar tidsmässigt...