Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det tycker inte jag o min hund heller.Trött! Det är inte ok att det började åska mitt i natten!
Provtagen, duschad och hungrig men det är en timme till frukost. Och när läkarna hinner titta på provsvaren vete katten.
Jag vill UT härifrån. Sjukhus är det långtråkigaste som finns. Och jag är ju inte ens sjuk.
Annie stod i lilla lösdriften och vägrade röra sig. Blev orolig för kolik (grannen blev av med en av sina hästar för några veckor sen i just kolik) och gick ut en sväng med henne. Upptäckte att det är knotten som tär hysteriskt på henne. Hittade ett gammalt flugtäcke som passar sådär och öppnade till stallet så att hästarna kan gå in och lägga sig i boxarna om de vill.
Nu ska jag leta reda på ett HW-flugtäcke att beställa till henne, det är de enda täckena som sitter bra.
Regn idag. Välbehövligt.
Ska snart åka mot psykiatrin...vill inte![]()
Jag är en sån där lättväckt person som hatar att bli väckt oavsett vad det är men just att bli väckt av måsarnas skriande är helt underbart för för det påminner så starkt om somrarna när jag var litenFiskmåsjävlar...
När man äntligen kan få ta sovmorgon så blir man väckt av massa skränande. Blöh!![]()
Ja är de inte konstigt nu kommer sommaren (med måsarna!) och då klagar vi i Sverige!Fiskmåsjävlar...
När man äntligen kan få ta sovmorgon så blir man väckt av massa skränande. Blöh!![]()