Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 168
Status
Stängd för vidare inlägg.
:banana::bump::banana::bump: Hemtentan godkänd utan några kompletteringar! :up: SOMMARLOV!!! :D Vi kan väl glömma att jag ändå måste jobba och sånt där va? :D
Du har väl förtjänat denna. :D

pokal1.jpg

Gjorde lite renovering och byggde påminna sleeve igår. Idag är jag nära döden, jag har så vansinnigt ont och vill bara gråta.
Ska sura i soffan hela dagen.

Jag är en sån där lättväckt person som hatar att bli väckt oavsett vad det är men just att bli väckt av måsarnas skriande är helt underbart för för det påminner så starkt om somrarna när jag var liten :p
Tänk så olika man kan vara :rofl:
Eller ja, jag är orimligt lättväckt. Hade gärna varit lite mindre känslig :angel:

De slutar ju aldrig låta :mad::meh:

Idag började dagen bra. Valpen lät mig ta sovmorgon (fattar inte vad det är med henne, men jag njuter just nu :p ) och eftersom hon sov längre än mig så kunde jag söka ett jobb också.

Har normalt sett svårt att skicka iväg ansökningar, men nu fick jag vakna utvilad och när en tanke på helgens promenadsällskap for genom skallen på mig så kände jag bara att det är dags att kämpa lite extra för att få ordning på livet. Äter frukost nu, snart dags att jobba någon timme och så ska jag försöka få eftermiddagen bra också. Heja mig! :banana:

Tänk så olika man kan vara :rofl:
Eller ja, jag är orimligt lättväckt. Hade gärna varit lite mindre känslig :angel:

De slutar ju aldrig låta :mad::meh:
Jag är oxå helt orimligt lättväckt !
Hade precis som du önskat att jag var mindre känslig.

Men måsarna kommer undan med sitt skrikande varenda gång! :love: Fast här ute i skogen där jag bor nu har vi inga :(

Jag har precis försökt vaxa mina armhålor :o mest för att jag tyckte det verkade bekvämt att slippa raka dom titt som tätt men fy fasen! :eek: :banghead: Nu har jag förutom hälften av håret som sitter kvar :meh: helt fantastiska röda "sugmärken" i armhålorna :o och smärtan ska vi inte ens tala om :wtf:
Vem fasen gör bikinilinjen frivilligt?! :crazy:

Blörk, har precis tryckt i mig en burk med kvarg. Nu älskar jag den iofs men jag mår lite lätt illa i alla fall...

Här regnar det också. Det behövs. Men jag hoppas solen och värmen kommer tillbaka sedan. :love:

Jag kom upp ur sängen ovanligt snabbt imorse när jag insåg att katten inte varit inne på hela natten (i alla fall har hon inte väckt mig och maten hon fick igår kväll stod på samma sätt som när jag gick och la mig). Dessutom skulle hon ha sista tabletten kortison idag. Så ur och ropa på henne. Hon kom ut ur en syrenbuske, gäspandes och sträckte på sig. Så där kom jag och störde henne när hon låg och sov. :love:

God morgon alla underbara människor! Vad vore livet utan er?
Du menar väl "vad vore livet utan oss?" Jag har svaret: Fattigt och innehållslöst! :) Vi behövs allihop för att få världen att snurra.

Vaknade till halv storm och regn idag så jag vände mig och somnade om. Sova utomhus har sin charm och det är så mysigt när regnet smattrar på tarpen. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka