Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 211
Status
Stängd för vidare inlägg.
sovit oroligt i natt. Gick och la mig vid tolv men somnade inte förrän efter ett och vaknat många gånger :meh: är väl orolig för intervjun idag :cautious:

Letar efter ett namngivningssmycke till vår yngsta son. Det ska vara ett neutralt smycke med hans stjärntecken fiskarna som passar i alla åldrar, och utan text. Bara motivet, i silver och gärna fyrkantigt eller dogtag. Någon som vet vart jag ska kolla :angel: ?

Det kan inte finnas något ledsnare än en svältande labbe... som inträffar typ 5 sekunder efter senaste måltiden :rofl:
Dessutom har han varit ner och fått tag i kompostresterna (inget farligt dock) som vi skulle ta ut till komposten :meh: Han såg lite olycklig ut när husse plockade upp det som inte var gott (lök, det gröna man snoppar av jordgubbar och en tomatkvist).... Två mögliga bananer och en skrumpen tomat hade han ätit.
Och katten hade lämnat en halv råtta under köksbordet - med punkterad tarm utanför :wtf:

Muskler... I låren? Vad ska det vara bra för? Låter onödigt :D

Jag lovade mig själv att börja stretcha, eh - jag ska börja imorgon :angel::up:
Jag har börjat mitt bättre liv, jag tar åtminstonde en längre skogspromenad varannan kväll och det går över både stock och sten så nu börjar flåset återkomma och jag blir inte ens trött. Ungefär halvvägs finns en surmosse som jag joggar över, den är som en studsmatta att jogga över men i förrgår blev det grisabad när rotfilten brast, jag joggade väl för sakta misstänker jag. :o Hur djupt det är till botten vet jag inte men jag bottnade iallafall inte. :o :eek:
Jaja, grisabad ska nog vara bra för jag har inte sett en enda gris som bangar en gyttjepöl. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V
  • Vad har ni för klösträd?

Hästrelaterat

Tillbaka