Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
sovit oroligt i natt. Gick och la mig vid tolv men somnade inte förrän efter ett och vaknat många gångerär väl orolig för intervjun idag
![]()
Det kommer gå bra!sovit oroligt i natt. Gick och la mig vid tolv men somnade inte förrän efter ett och vaknat många gångerär väl orolig för intervjun idag
![]()
Jag har tydligen muskler i låren jag inte använder när jag går varje dag![]()
Håller en tumme för dig också.sovit oroligt i natt. Gick och la mig vid tolv men somnade inte förrän efter ett och vaknat många gångerär väl orolig för intervjun idag
![]()
Välbehövlig sovmorgon. Men nu säger labben att han svälter![]()
Kul att vi är tre stycken som intervjuas samma dagOnt i benen idag. Det är så jävla rörigt...!men om 2,5 h rymmer jag till min intervju
![]()
Dessutom har han varit ner och fått tag i kompostresterna (inget farligt dock) som vi skulle ta ut till kompostenDet kan inte finnas något ledsnare än en svältande labbe... som inträffar typ 5 sekunder efter senaste måltiden![]()
Håller en tumme för dig också!Ont i benen idag. Det är så jävla rörigt...!men om 2,5 h rymmer jag till min intervju
![]()
Jag har börjat mitt bättre liv, jag tar åtminstonde en längre skogspromenad varannan kväll och det går över både stock och sten så nu börjar flåset återkomma och jag blir inte ens trött. Ungefär halvvägs finns en surmosse som jag joggar över, den är som en studsmatta att jogga över men i förrgår blev det grisabad när rotfilten brast, jag joggade väl för sakta misstänker jag.Muskler... I låren? Vad ska det vara bra för? Låter onödigt
Jag lovade mig själv att börja stretcha, eh - jag ska börja imorgon![]()
Eller svältande ponny,,,,,,,eller fjording. Då är det riktigt synd om dom när dom inte får hela morotssäcken + innehållet i fodertunnan + ett fat melass mm. på en gång.Det kan inte finnas något ledsnare än en svältande labbe... som inträffar typ 5 sekunder efter senaste måltiden![]()