Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 139
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag har precis kommit in från en ridtur i skymningen med grannen :love: Hon skickade ett mess och frågade om vi skulle ut kvart i tio. Jag satt i morgonrock, nyduschad, och åt jordgubbar. Tänkte först säga nej men vad fan, både jag och hästen behöver röra på oss!
Vi såg ett gäng vildsvin och även om Annie blev stressad vart jag mycket imponerad över att hon lyssnar så bra på mig trots att hon helst bara vill springa :heart

Nu ska jag äta klart mina jordgubbar och sen krypa i säng :)
Det gäller att ta vara på sommaren så det gjorde du alldeles rätt i! :up:
Jag brukar ju springa-ta långpromenad i skymningen och komma hem när det är mörkt, det är så mysigt när skogen står alldeles tyst och man träffar på alla djur som rör sig i skymningen. Dom bryr sig inte ett dugg om att jag kommer för jag har blivit ett naturligt inslag i deras liv, jag kan tom. sätta mig på en stubbe och få ett gäng vildsvinskultingar runt benen som vill undersöka mig och hälsa lite och mamma gris bryr sig inte, eller också kommer hon också och vill bli kliad. :love:
Jag brukar säga att man blir behandlad som man behandlar andra och det stämmer verkligen när det gäller djur. :)

Jag har missat säkert 50 sidor!

Är tillbaka från semestern på en liten ö i Filippinerna dock (vid 2 i morse), har sett val hajar och ätit hur mycket mat som helst.

Nu har jag flyttat in i det nya rummet, behöver dock besöka IKEA och köpa en kudde, tänkte köra hårt på att fixa naglar osv ikväll istället för att gå och dansa. För jag är trött!

Känner att jag kanske är en aning korkad... Drack ytterligare en balja kaffe och gick sen ut och pysslade i trädgården i fullt solsken... Min huvudvärk är betydligt värre... :banghead::banghead: Men jag har åtminstone fixat bevattningssystemet till bärbuskarna, planterat lite alliumlökar jag fick av svägerskan och flyttat lite vita kungsljus. Och så vattnat i växthuset förstås! :D

Har tagit mig ut på uteplatsen. Termometern visar 43.2 grader i solen mot väggen :eek: appen visar på 25. Jag har en tallrik frukt som är frukost för mig. Jag har setat ute i 5 min och min tatuering känner redan att det är för mycket sol :eek::wtf:

Jag har missat säkert 50 sidor!

Är tillbaka från semestern på en liten ö i Filippinerna dock (vid 2 i morse), har sett val hajar och ätit hur mycket mat som helst.

Nu har jag flyttat in i det nya rummet, behöver dock besöka IKEA och köpa en kudde, tänkte köra hårt på att fixa naglar osv ikväll istället för att gå och dansa. För jag är trött!

Det lät ju najs! Är du i Sverige nu eller vart håller du hus? Bara nyfiken kommer ej att stalka dig ;)

Instruktören hade varit och sprungit fem mil i fjällen, så vi slapp benpass idag :rofl:
Blev mage istället, men det gick nästan det med, förutom att jag nästan tappade andan, fick världens hjärtklappning och blev spyfärdig.
Förstår inte varför, de passen brukar inte vara några större problem.
Så enerverande! :mad:
Har fortfarande lite trögt att andas :crazy:

... Men för första gången fick jag säga att jag fick en för lätt stång! :rofl: (Nej, marklyft är inte ansträngande på så sätt, så det berodde inte på det)

Longerat Annie, pysslat i stallet, borstat och sprayat båda hästarna som nu står inne i väntan på hovis. Jag hoppas att han är tidig som han brukar vara för det är på håret att jag hinner till jobbet annars ;)

Jag är ett pucko :banghead: Jag lyckades ta fel på tiden hos naprapaten så det blir misshandel i nästa vecka istället :arghh:Jag skyller på min åskhuvudvärk :meh:

Iaf fick jag en massa ärenden gjorda :up:

Gimp måste vara det absolut sämsta bildredigeringsprogrammet ever, varken skalor eller penslar-kommandon funkar, nä tacka vet jag gamla Photoshop som aldrig strular utan bara funkar och gör det jag vill.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Guldfasanerna
  • Uppdateringstråd 31
  • Hönstråden II

Hästrelaterat

Tillbaka