Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det gäller att ta vara på sommaren så det gjorde du alldeles rätt i!Jag har precis kommit in från en ridtur i skymningen med grannenHon skickade ett mess och frågade om vi skulle ut kvart i tio. Jag satt i morgonrock, nyduschad, och åt jordgubbar. Tänkte först säga nej men vad fan, både jag och hästen behöver röra på oss!
Vi såg ett gäng vildsvin och även om Annie blev stressad vart jag mycket imponerad över att hon lyssnar så bra på mig trots att hon helst bara vill springa
Nu ska jag äta klart mina jordgubbar och sen krypa i säng![]()
Tack!Grattis @Klara![]()
Tack!Grattis @Klara förresten.![]()
Jag har missat säkert 50 sidor!
Är tillbaka från semestern på en liten ö i Filippinerna dock (vid 2 i morse), har sett val hajar och ätit hur mycket mat som helst.
Nu har jag flyttat in i det nya rummet, behöver dock besöka IKEA och köpa en kudde, tänkte köra hårt på att fixa naglar osv ikväll istället för att gå och dansa. För jag är trött!
Ingen åska i sikte, barometern Leon har inte heller gett utslag.Jag är ett puckoJag lyckades ta fel på tiden hos naprapaten så det blir misshandel i nästa vecka istället
Jag skyller på min åskhuvudvärk
Iaf fick jag en massa ärenden gjorda![]()
Det lät ju najs! Är du i Sverige nu eller vart håller du hus? Bara nyfiken kommer ej att stalka dig![]()