Vad i hela friden gör vi? Del XXVI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Asko
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 002
  • Visningar Visningar 65 218
Status
Stängd för vidare inlägg.
Jag arbetar inte nära denna person alls så min arbetsmiljö är opåverkad av detta.

Det enda som är påverkat är när jag kan visa mig där vi har vårat städmaterial och där vi äter lunch och dricker kaffe.

Tyvärr börjar min lunch när denna människa börjar jobba dvs jag har slutat äta lunch pga det och tar den rasten senare för att slippa mötas.

Men för att jag ska kunna känna mig säker i närheten av personen så vill jag nog ha ett överfallslarm som jag kan rycka om jag känner det nödvändigt. Just nu har jag alltid med mig någon annan av kollegorna alt så hämtar någon annan än jag material när han ev är närvarande där.
Men usch, vad är det för otäck typ du jobbar med.
På ett sätt hoppas jag ju att han ska göra nåt mer så de låter honom gå, på ett sätt hoppas jag ju att du får vara ifred.

Min tanke när jag läste artikeln. Så glad att vår bumpo inte är en i den statistiken!
Det är så många gånger som jag faktiskt trodde att han skulle döda mig. Nu i efterhand har jag fattat att det var fler än de jag nämnde för polisen i förhören. Antagligen för att jag inte kunde ta in allt just då eller låta mig inse hur jävla illa det faktiskt var. Utan att överdriva så är det faktiskt ett under att jag lever.

Men usch, vad är det för otäck typ du jobbar med.
På ett sätt hoppas jag ju att han ska göra nåt mer så de låter honom gå, på ett sätt hoppas jag ju att du får vara ifred.

Jag är rädd för att jag handlar i rent självförsvar om det blir en nästa gång. Jag bär kniv på jobbet...

Jag tror inte att det kommer hända något mera. Jag har markerat rejält och visat att det inte är ok och han är ångerfull även fast hans version inte är samma som min.

Men man ska aldrig säga aldrig.

Det är så många gånger som jag faktiskt trodde att han skulle döda mig. Nu i efterhand har jag fattat att det var fler än de jag nämnde för polisen i förhören. Antagligen för att jag inte kunde ta in allt just då eller låta mig inse hur jävla illa det faktiskt var. Utan att överdriva så är det faktiskt ett under att jag lever.

:heart:heart:heart

:heart:heart

--------------

Tittar på Million Dollar Listing:)

Alltså, en sån jävla knöl som ditt ex skulle jag vilja bjuda på tre saker, en säck cement, en skvätt vatten i cementen och en båtutflykt,,,,,,,,enkel resa!

Höll på att skriva ett klagobrev över katten för att hon inte tog en spindel - men så kom den fram igen och hon genast förlamade den lite så att jag hann ta lite skyddsutrustning (dvs lite papper :p) och ta den. Jag tar tillbaks allt jag sa och tänkte där emellan - hon är världens bästa! :love: Fast hon ser lite förvirrad ut nu och undrar om det ska komma fram någon mer från under kattlådan ... :o

Tackolov att rasaveln inte har avlat bort deras instinkt angående små krypande djur :yuck::up:

Jag har fått ett ilsket sår på näsan som inte vill läka :cautious:
Någon som råkar veta nån bra salva eller liknande mot sånt här?

Ska gå till intervjun om mindre än tio minuter :crazy: är dönervös, inte bra. Presterar bättre på intervjuer om jag inte är nervös.

Så har vi dragit igång storstädningen på jobbet. Upp och ner för stegar för att torka uppepå skåp och ner och krypa på golvet för elementrör och golvlister. De närmaste veckorna kommer jag vara helt slut i benen.

Tur jag har semester imorgon. :D

Vaknade av klockan, tror jag hade kunnat sova rätt länge till annars. Idag kommer det en leverans med utebord och stolar så jag tänkte att det kanske kunde vara bra att vara vaken då ;)

Jag ska strax leka pyroman och elda upp mögelinredningen i containern. Det som inte är totalskadat hamnar i vedboden till vintern men resten hamnar pronto i pannan och "spånskivan på lösvikt" sprider jag ut och täcker med jord så får den gå tillbaks till naturen. Jag tänkte först ta hem en sopcontainer men dom 2800:- som det kostar har jag bättre nytta för och eldat mögelangripet har jag ju gjort förr och stor panna finns ju att elda i så,,,,,,,nu kööör vi! :banana:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp med diarré?
  • Dalmatiner
  • Retrievertråden

Hästrelaterat

Tillbaka