R
Raderad medlem 68338
Katastrofdag idag. Det är såpass illa att det inte ens är någon idé att stressa, det kommer gå åt helvete ändå![]()
Hur gick intervjun?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Katastrofdag idag. Det är såpass illa att det inte ens är någon idé att stressa, det kommer gå åt helvete ändå![]()
Bra! Väntar på definitivt besked idagHur gick intervjun?![]()
tummar hålles här med!Bra! Väntar på definitivt besked idag![]()
Jag försöker att göra det. Jag har ju världens bästa vänner att diskutera igenom allt med.@_husmusen_ skönt att det gick bra hoppas begravningen var riktigt fin.
@bumpo komplicerade känslor när man blir det för vem som helst och kan tänka mig det är ännu mer för dig, njut av känslan men se till att behålla ditt kloka förstånd.
Jag håller med @Sonic76 som sa det så enkelt men såå bra.
Håller tummarna!Bra! Väntar på definitivt besked idag![]()
Men vad störandeKommer eventuellt att få besked först på måndag..........suck.
Ja, faktiskt! Det hänger på om hon får tag i allas referenser på oss som sökt jobben (två tjänster, fyra intervjuade). Får väl hoppas att min referens svarar...Men vad störande![]()
Hon som intervjuade mig ville inte ha min referens ensJa, faktiskt! Det hänger på om hon får tag i allas referenser på oss som sökt jobben (två tjänster, fyra intervjuade). Får väl hoppas att min referens svarar...
va fan har jag blivit vuxen vid snart 42??
Jag har varit med om både och, men upplever att kommunen är petigare med att ringa referenser.Hon som intervjuade mig ville inte ha min referens ensHon tyckte det lät så bra så och litade på mig. Men det är väl skillnad om man har fler "lika bra" kandidater till tjänsten antar jag
![]()
Det är jättekul att fiska!Är det skolavslutning så är det. Ungarna bestämmer agendan för dagen så nu jag ut och fiska. Så fantastiskt underbart! Plus att jag fortfarande har 'kastknycken' i handleden.