Är illamående idag också... Kan det vara en reaktion när kroppen börjar stressa av?
Skulle inte förvåna mig, stress och när den går ner gör märkliga saker med kroppen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är illamående idag också... Kan det vara en reaktion när kroppen börjar stressa av?
Har haft jordens jävla uppenbarelse. Skaffade(äntligen! Efter fyra!! år med kameran) programvara för att redigera bilder i RAW-format. Hale fucking luja.![]()
Allt jag har suttit och svurit över(i fyra år!!) för att det "inte funkar", det funkar ju nu! Fan vad kul det blev helt plötsligtSent ska syndaren vakna vet du![]()
![]()
Åh, de såg ju både snygga och bekväma ut!@Reykjavik: Om du känner dig obekväm i kjol/klänning kanske du ska börja med sådana av sportmodell? Jag har några kjolar från Mountain Hardwear som jag använder istället för shorts eftersom de är så vansinnigt sköna och har en stil som passar mig (jag bor ju som sagt i camo och friluftskläder till vardags även om jag har normala vardagskläder och finkläder också).
Mountain Hardwear
Åh, de såg ju både snygga och bekväma ut!![]()
Jag tror jag är sjuk. Jag är nämligen seriöst sugen på att testa ut och springa. Jag som hatar att springa.![]()
Ja, visst gör det?Det låter klart allvarligt!![]()
Ja jag har allt sett bildernaHej har ni saknat mig?
Har varit på semester och åkt båt i skärgården en vecka![]()