Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 417
Status
Stängd för vidare inlägg.
Funktionskläder?

Får det intrycket om jag googlar namnet.

Japp, jag älskar det märket :love: Patagonia är också bra men MH är snäppet bättre på det mesta. Jag har köpt kopiösa mängder av båda märkena från USA, både beg och nytt till en spottstyver jämfört med vad de kostar här.

Båda märkena har kläder som inte ser fullt så sportiga ut som man kan ha till vardags när man inte behöver vara jätteuppklädd.

Dagens djupa funderingar: vad gör jag med de två fotöljerna och hur vill jag ha sängen? :banghead: Jag försöker få lite bumpostyle på min bunker och få in lite av mina grejer. Svårt det här...

Japp, jag älskar det märket :love: Patagonia är också bra men MH är snäppet bättre på det mesta. Jag har köpt kopiösa mängder av båda märkena från USA, både beg och nytt till en spottstyver jämfört med vad de kostar här.

Båda märkena har kläder som inte ser fullt så sportiga ut som man kan ha till vardags när man inte behöver vara jätteuppklädd.

Funktionskläder = det bästa man kan hitta!

MH har jag aldrig förut sprungit på. Patagonia har jag bara lyckats hitta en enda klänning som är bra, annars gäller Houdini. Det enda märket jag hittat som funkar på min kropp.

Funktionskläder = det bästa man kan hitta!

MH har jag aldrig förut sprungit på. Patagonia har jag bara lyckats hitta en enda klänning som är bra, annars gäller Houdini. Det enda märket jag hittat som funkar på min kropp.

Så lustigt olika det kan vara, min kropp kommer inte alls överens med Houdini! :D Eller ja, jag har ett par byxor som funkar men jag ville ha dem pösiga så jag köpte en storlek större än vanligt. Annars har de en form som inte passar mig även om det är rätt storlek, de är inte sköna.

Har du kollat på Prana? De har också väldigt trevliga kläder och fler som ser ut som vardagskläder men MH är som sagt favoriten.

Det tar sig...
13649562_1345369568827219_2063540513_n.jpg

Skulle nog använt ritplattan redan från början. Har även hunnit med att ta en ridtur mellan också. :p

Sitter och känner mig ensam, övergiven och bortglömd. Dax att börja jobba igen och göra lite nytta så jag får annat att tänka på...

Sitter och börjar bli frustrerad. Det har tagit säkert över 30 min att åstadkomma detta i Illustrator när det normalt går på 5-10 min - allt pga en dubbelklickande musjävel. :rage:
13672507_1345284402169069_208561999_n.jpg

Börjar snart rota fram min ritplattas mus, eller så provar jag med ritbordet, men nog enklare med en mus.
Jag vill också kunna rita med sån där tecknarstil! Hur lär man sig?
Superhäftigt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
254
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 27 28 29
Svar
567
· Visningar
16 343
Senast: Blyger
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 835
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 312

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka