Hehe.. Det glömde jagJa jag har allt sett bilderna![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hehe.. Det glömde jagJa jag har allt sett bilderna![]()
Funktionskläder?
Får det intrycket om jag googlar namnet.
Hoppas ponny inte är allvarligt skadad.Ingen hoppträning, ponny har en misstänkt ligamentskada istället.
Bajs!
Och nu påminde flygvärdinnan om att jag inte ska lämna kvar några av mina personligheter. Nej då, vi är alla med mig!![]()
Japp, jag älskar det märketPatagonia är också bra men MH är snäppet bättre på det mesta. Jag har köpt kopiösa mängder av båda märkena från USA, både beg och nytt till en spottstyver jämfört med vad de kostar här.
Båda märkena har kläder som inte ser fullt så sportiga ut som man kan ha till vardags när man inte behöver vara jätteuppklädd.
Jag kan intyga att hon är mycket trevlig!
Funktionskläder = det bästa man kan hitta!
MH har jag aldrig förut sprungit på. Patagonia har jag bara lyckats hitta en enda klänning som är bra, annars gäller Houdini. Det enda märket jag hittat som funkar på min kropp.
Ja, det är så himla jobbigt om man glömmer någon av dem!![]()
Nej,man känner sig så väldigt splittrad när det händer![]()
Snart får jag gå he-em, snart får jag gå he-em(Så ser jag och två kollegor ut. Övriga två kollegor ser mer ut såhär
![]()
![]()
)
Jag vill också kunna rita med sån där tecknarstil! Hur lär man sig?Sitter och börjar bli frustrerad. Det har tagit säkert över 30 min att åstadkomma detta i Illustrator när det normalt går på 5-10 min - allt pga en dubbelklickande musjävel.
![]()
Börjar snart rota fram min ritplattas mus, eller så provar jag med ritbordet, men nog enklare med en mus.