Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag blev för övrigt dyngsur under min cykeltur. Det började nämligen regna. Massor. Och jag har inga stänkskärmar![]()
Gör det. Är mkt bilder där.Det måste jag kolla upp!
Tack @Reykjavik! Din dans fungerade fläckvis idag.
Nästa gång kanske du kan se till att regnet kommer när jag städar inomhus.....
MVH en dränkt Ainasoja
Fy sjutton, jag kunde åtminstone åka hem till en varm dusch. Lider med dig!Jag stog ute och jobbade då
Också dränkt...
Jag vet knappt själv. Vet bara att jag fått lära mig Adobe Illustrator och vektorer.Jag vill också kunna rita med sån där tecknarstil! Hur lär man sig?
Superhäftigt!
Här medDet regnar![]()
Vet hur det är, tyvärr.Fick en ångestattack på jobbet igår, tog ledigt idag och ska träffa läkare i eftermiddag. Blir skakig bara jag tänker på att göra nåt utanför huset..
Jag är galet imponerad!Jag vet knappt själv. Vet bara att jag fått lära mig Adobe Illustrator och vektorer.
Vi fick i uppgift i skolan (läste grafisk design och webbutveckling på högskolan) att göra ett objekt i Illustrator. Jag har många gånger funderat på att göra en riktig bakgrund till den.
Hade du gissat på att det var en bild gjord av vektorer?
![]()
Så här ser alla vektorerna ut utan färgen:
![]()
Fy sjutton, jag kunde åtminstone åka hem till en varm dusch. Lider med dig!
Alltså, det fanns faktiskt ingen kravspec fäst vid beställningen![]()
Vi hade 2 veckor på oss, och som vanligt börjar jag men sen skjuter på det och får göra allt på slutet, kanske därav det blev lite slarvigt på sina ställen.Jag är galet imponerad!
Hur var det nu? En GIF per tråd?Gör en tillägga beställning nu![]()
Jag kan intyga att hon är mycket trevlig!
Så lustigt olika det kan vara, min kropp kommer inte alls överens med Houdini!Eller ja, jag har ett par byxor som funkar men jag ville ha dem pösiga så jag köpte en storlek större än vanligt. Annars har de en form som inte passar mig även om det är rätt storlek, de är inte sköna.
Har du kollat på Prana? De har också väldigt trevliga kläder och fler som ser ut som vardagskläder men MH är som sagt favoriten.
Jag ska leta upp närmsta McDonalds. Jag kan ha spelat deras spel (i appen, om nån annan vill pröva lyckan) och fått mig en gratis supercheeseNu sitter jag hemma på balkongen och lyssnar på muller och tittar på regnet.
Jag torkade rätt fort så det är lugnt. Ska ta en varm dusch snart![]()
Jag ser inget slarvigt allsVi hade 2 veckor på oss, och som vanligt börjar jag men sen skjuter på det och får göra allt på slutet, kanske därav det blev lite slarvigt på sina ställen.![]()