Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag känner tyvärr själv igen kärlekslöst sex biten och hört andra säga det också, så tror inte att det är ovanligt.Va, handlade det inte om mig!Nä, jag vill ändå tro att de flesta är både älskade och älskar. Men självklart förekommer det kärlekslöst sex och det kan vara rätt kul det med.
Är komframosäj på litet lokalt arr. Artisten är i pensionsåldern men har cendrefärg tjockt hår. Skapligt tydligt att det är en peruk....
Åh nej, du kommer antagligen behöva äta den både med och utan glassÖppnade kylskåpet och upptäckte att chokladsåsens bäst-före-datum var juni 2016. Åh så synd att jag nu måste äta den fort nu innan den blir dålig![]()
Det är verkligen jättesynd om mig!Åh nej, du kommer antagligen behöva äta den både med och utan glass![]()
Otroligt! Kan vara så att du behöver terapi i form av en ny chokladsås ocksåDet är verkligen jättesynd om mig!![]()
Alternativt att jag behöver en kolasås efter all chokladsås jag måste trycka i mig, för att späda ut den liksomOtroligt! Kan vara så att du behöver terapi i form av en ny chokladsås också![]()
Smart!Alternativt att jag behöver en kolasås efter all chokladsås jag måste trycka i mig, för att späda ut den liksom
Precis min tanke. Man ska ju inte slänga mat@cili Det är bara offra sig och äta upp stackars chokladsåsen för du vill väl inte bidra till matsvinnet?
Usch jobbigt värre att få sånt problem men ibland får man ju offra sig på sötsaker![]()
Precis min tanke. Man ska ju inte slänga mat![]()
Nej jag är helt ensam med flaskan till sent ikväll. Hur ska det här gå?!@cili Lite synd att du inte befinner dig på närmare avstånd, jag hade kunnat offra mig och hjälpa till men hoppas du har någon vänlig själ i närheten som ställer upp ifall det blir för jobbigt för dig.
Jag har läst att de flesta börjar med en liten flaska... sedan blir det en större och innan man vet av det har man köpt en hink med bearnaisesåsNej jag är helt ensam med flaskan till sent ikväll. Hur ska det här gå?!
Nej jag är helt ensam med flaskan till sent ikväll. Hur ska det här gå?!
Nej jag är helt ensam med flaskan till sent ikväll. Hur ska det här gå?!
Jag har så det räcker till dig med!Jag åt precis upp min chokladsås annars hade vi kunnat köra en träff ihop![]()