Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 511
Status
Stängd för vidare inlägg.
Är komframosäj på litet lokalt arr. Artisten är i pensionsåldern men har cendrefärg tjockt hår. Skapligt tydligt att det är en peruk....

Va, handlade det inte om mig! :D Nä, jag vill ändå tro att de flesta är både älskade och älskar. Men självklart förekommer det kärlekslöst sex och det kan vara rätt kul det med.
Jag känner tyvärr själv igen kärlekslöst sex biten och hört andra säga det också, så tror inte att det är ovanligt.

Är komframosäj på litet lokalt arr. Artisten är i pensionsåldern men har cendrefärg tjockt hår. Skapligt tydligt att det är en peruk....

Efter att läst både en och två gånger så gissar jag att det ska stå: konferencier

Första tanken: är hon på marknad och säljer? ja kan ju vara så förvisso.

@cili Det är bara offra sig och äta upp stackars chokladsåsen för du vill väl inte bidra till matsvinnet?
Usch jobbigt värre att få sånt problem men ibland får man ju offra sig på sötsaker :o

@cili Lite synd att du inte befinner dig på närmare avstånd, jag hade kunnat offra mig och hjälpa till men hoppas du har någon vänlig själ i närheten som ställer upp ifall det blir för jobbigt för dig.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
296
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
678
· Visningar
20 414
Senast: Luem
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 887
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 426

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka