Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 511
Status
Stängd för vidare inlägg.
Gör skinksnitzel och pommes i ugn.

Hoppas snitzeln blir god för jag orkade steka den idag men det verkar som att den får bra med färg i ugnen med.

Nu har jag provat byxor. Jeansen som jag till midsommar fick upp på halva låret får jag idag hela vägen upp och kan knäppa. Det är lite kvar innan dom sitter helt som dom ska, men om någon vecka kan jag nog använda dom. :up:

Ridbyxorna som jag till midsommar fick upp strax över knäna kommer nu högt upp på låret. Gissar att jag kan rida i dom om någon månad. :banana:

Sitter på tåget. Linjen till Södertälje bjuder som alltid på väldigt extrema personligheter.
Vi har just lyssnat på en u g kille med max 3-4 mm hår på skallen. Han ringde i panik i 30 min till både kompisar och hårsalonger för att han inte kunde jobba med sin hemska oklippta frisyr.
Haha.. Jag är lantis numer och blir lite chockad.

Jag velar. Ska jag ut och cykla en sväng eller stanna inne?
Benet pendlar mellan att göra ont och att inte göra ont (några minuter av vardera innan det växlar), och jag vet inte om det kommer bli bättre eller sämre av rörelse :crazy:

På väg till hotellet efter att ha ätit middag på sibylla i Vimmerby. Snart inleds fajten med att få A att duscha :crazy: hon verkligen måste det idag efter två dagar i olika parker och idag har hon hoppat i hö. Jag är allergisk mot hö. Alldeles väldigt allergisk nu när jag inte har häst längre... :down: Den goda nyheten är att A inte verkar reagera ett dugg på höet :up:

Note to self: kolla upp tågtrafiken innan du åker.
Har nu åkt i snart 4 h och har iaf 2 h innan jag är framme.
Tvungen att åka från nuvarande boende i lantishåla till min lägenhet i sthlm och hämta nycklar till min pappas lägenhet IOM att min renoveras och jag behöver sova i stan.
Sl bygger om och man får cirkulera runt runt. Inte den vanliga ersättningsbussen bara utan också tunnelbana ut innan bussen tillbaks typ. Väldigt välplanerat.. Av både mig och SL..
Sen tillbaks en bit också.
Gah!

Har försökt gå på pokemon jaktmen eftersom jag bor i obygden plus att servern krånglar så gick det inte så bra. Så nu är jag lite svettig och irriterad. Vilket irriterar mig onödigt mycket :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
679
· Visningar
20 516
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 887
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka