Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja. Får vänta tills Tele2 öppnar på måndag igen.@Soffan74 nej vad jobbigt, teknikproblem är aldrig kul hoppas det ordnar sig.
Hoppas det löser sig till det bästa.Jag har suttit och tittat på kommunens hemsida och det ser ut som om de planerar att dra kommunalt avlopp till byn nästa år, så det är antagligen bara att avvakta tillsvidare... och beställa extra tömningar...Det kan blir riktigt härligt dyrt... Frågan är om det inte är ännu värre för den ena grannen som nyligen har gjort nytt avlopp med markbädd... De lär väl inte slippa undan att koppla in sig på det kommunala nätet ändå..
Öppnade kylskåpet och upptäckte att chokladsåsens bäst-före-datum var juni 2016. Åh så synd att jag nu måste äta den fort nu innan den blir dålig![]()
Ånej nu blev jag sugen på glass . Och har inga hemma.. orkar inte åka och köpa..Åh nej, du kommer antagligen behöva äta den både med och utan glass![]()
Ah, nej då lär den dunken definitivt passera bäst-före-datum innan den tar slut@Reykjavik
Att det stod en så gott som oanvänd tub chokladsås i kylen med utgånget bäst-före-datum säger väl en del om hur mycket sånt som går åt härEn sån där stor skulle aldrig gå åt
![]()
Nä, vad tristÅnej nu blev jag sugen på glass . Och har inga hemma.. orkar inte åka och köpa..
Har följt utvecklingen i Turkiet och orkar inte ägna mig åt allvarliga tankar mer
Jag har så det räcker till dig med!
Kom på att jag har ingredienser för kladdkakaNä, vad trist
Fast det är värt att åka och köpa ändå
Turkiet har jag också följt, tycker det känns mycket obehagligt.
ÄschKom på att jag har ingredienser för kladdkaka
Men jag skulle ju vara nyttig ju..![]()
Vi får ta det en annan gångSynd att jag har en pissigt dag annars hade kommit och hållt dig sällskap.
Jag är nämligen också ensam hemma idag!
Ooh, det låter inte fel alls!@cili - jag köpte nyss en chokladklubba med havssalt och Nutella. Den är tänkt till digom den klarar sig så långt
![]()