Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det märktes tydligt i spelet när det släpptes i Sverige. Först tog det bara lång tid att öppna pokéstopsen, sen gick det inte att komma in allsHar försökt gå på pokemon jaktmen eftersom jag bor i obygden plus att servern krånglar så gick det inte så bra. Så nu är jag lite svettig och irriterad. Vilket irriterar mig onödigt mycket![]()
Låter ungefär som min disk, som står på diskbänken och väntar på mig...Jupp, känner till det där. Boken ligger här fint bredvid, dokumentet är upplockat..men händer det något..nope.
nej men vad tråkigt peppÄter godis och är ledsen, sambon tog upp vårat knackiga förhållande igår kväll (japp, på fyllan, vi är sämst på kommunikation) och jag vet inte vad jag ska ta mig till![]()
nej men vad tråkigt pepp. hur känner du dig?
åh vad jobbigt! hoppas det löser sig till det bästa, oavsett hur det blirSom en påse skit.. båda är ju överens om att det inte varit jättebra det senaste året typ.. men ingen av oss kunde komma på nåt konkret vi kan göra. Så vi får se vad som händer...
åh vad jobbigt! hoppas det löser sig till det bästa, oavsett hur det blir.
Som en påse skit.. båda är ju överens om att det inte varit jättebra det senaste året typ.. men ingen av oss kunde komma på nåt konkret vi kan göra. Så vi får se vad som händer...
Med barn som uppskattade teaterscenerna - jajamensan! Däremot så är Lotta på Bråkmakargatan, Kajsa Kavat, Bullerbyn och Den lilla staden bara minihus som passar bäst för mindre barn (@Ninnurur - Spanade hemsidan o prislappen för inträdet. Skulle du säga att det var värt pengarna?