Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 511
Status
Stängd för vidare inlägg.
Har försökt gå på pokemon jaktmen eftersom jag bor i obygden plus att servern krånglar så gick det inte så bra. Så nu är jag lite svettig och irriterad. Vilket irriterar mig onödigt mycket :meh:
Det märktes tydligt i spelet när det släpptes i Sverige. Först tog det bara lång tid att öppna pokéstopsen, sen gick det inte att komma in alls :D

Mmm det blev väldigt gott!
DSC_0220_zpsbyldb7jy.jpg

Äter godis och är ledsen, sambon tog upp vårat knackiga förhållande igår kväll (japp, på fyllan, vi är sämst på kommunikation) och jag vet inte vad jag ska ta mig till :(

Har yrat runt på Öland. Har äntligen hittat en parkering med där jag vågar sova i natt :up:
Nu ska jag ta en sväng med vovvan, sen bädda bilen och se en film ;)

Äter godis och är ledsen, sambon tog upp vårat knackiga förhållande igår kväll (japp, på fyllan, vi är sämst på kommunikation) och jag vet inte vad jag ska ta mig till :(
nej men vad tråkigt pepp :(. hur känner du dig?

Som en påse skit.. båda är ju överens om att det inte varit jättebra det senaste året typ.. men ingen av oss kunde komma på nåt konkret vi kan göra. Så vi får se vad som händer...
åh vad jobbigt! hoppas det löser sig till det bästa, oavsett hur det blir :heart.

Grannens hästar omsedda och fick påfyllning i vattenkaret. Araben kom och snackade lite och som vanligt skulle vi tjaffsa, det såg ut ungefär såhär, "kom och kela lite :love: nä inte pussas :rage: men kom närmare :love: inte SÅ nära din drummel :rage: men kom och kramas då :love: vad har jag sagt om kramar va :rage: " och sådär håller han på. :rofl:
Mig nyper han inte på allvar, andra kan han nypa till rejält men varken han eller jag tar oss på allvar och när han låssas bli sur så piper han rejält, då flyr folk i regel men inte jag. Araber,,,,,,,,,, :rofl: :rofl:

Som en påse skit.. båda är ju överens om att det inte varit jättebra det senaste året typ.. men ingen av oss kunde komma på nåt konkret vi kan göra. Så vi får se vad som händer...

Förslag. Boka möte med er själva. Inför mötet fundera igenom vad det är som ni tycker skaver..var för sig. Gå till förhandling...dvs sitt ned vid valfri plats...ta upp det i form av dagordning. Lyssna aktivt (j-vligt svårt då känslor lätt kommer in). Se till inför mötet att ni är mätta o att ni har något varmt att dricka. Om ni föredrar varmt, man blir i regel snällare då.

Stora frågan är ju..är det värt att rädda? Vad är ni båda beredda att göra för att få det att funka? Parterapi? Hotellnatt o bara vara "ni"?

*pepp* :)

Sitter på jobb och kollar på när en brukare spelar tv-spel. Halvseg dag där det knappt funnits något att göra, så vi kollegor har roat oss med att spela kort hela eftermiddagen :p

@Ninnurur - Spanade hemsidan o prislappen för inträdet. Skulle du säga att det var värt pengarna?
Med barn som uppskattade teaterscenerna - jajamensan! Däremot så är Lotta på Bråkmakargatan, Kajsa Kavat, Bullerbyn och Den lilla staden bara minihus som passar bäst för mindre barn (<3 år typ). Nils Karlsson pyssling och Saltkråkan är också bara kulisser. Men vi var fullt roade med att gå mellan föreställningar och titta på det annat som kom i vår väg under transporterna. Det gällde också att inte söla allt för mycket ibland för vissa föreställningar drog ju mer folk än andra = sittplatserna tog slut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
299
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
679
· Visningar
20 516
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 887
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 429

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Fågelobservationer
  • Flytta med utekatt
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka