@tornblomma Var exakt serveras såna pannkaksberg? Jag känner att jag och @Jaulgreis behöver mera pannkakor i våra liv.
Men JAAAA. Det är vi helt klart värda nu när vi har påbörjat en diskussion om att eventuellt börja träna i höst.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@tornblomma Var exakt serveras såna pannkaksberg? Jag känner att jag och @Jaulgreis behöver mera pannkakor i våra liv.
Eller hur!!Men JAAAA. Det är vi helt klart värda nu när vi har påbörjat en diskussion om att eventuellt börja träna i höst.
Anade att det var Hirmes efter vårt samtalsämneBaaah och dubbelt baaah. Nu är jag färdig med alla detaljer, nu är bara frågan om jag någonsin kommer slutföra hela bilden...![]()
![]()
Sitter och lurar på vart man ska placera dom, kan avslöja att det är mina favoriter "swordsmen".
![]()
Allt utom tändstift kollades innan jag skrev här,för tänder gör den ju,men kollar i alla fallJupp. Kolla tändstiftet
Sedan måste du kolla oljan och även se till att det är rätt bensin
Försök sedan att berömma Kjell ( han heter väl det? ) och ge honom middag. Vägen till mannens hjärta går genom magen.
Öppna även öl åt honom![]()
Tack för era sympatier. Ingen nämnd och ingen glömd. Det har varit en tung dag, den här kissen hade en stor plats i mitt hjärta. Jag har aldrig haft en katt som henne innan.![]()
Tycker det låter som att ni kommit långt i era planer redan nuMen JAAAA. Det är vi helt klart värda nu när vi har påbörjat en diskussion om att eventuellt börja träna i höst.
Vågar man ens ha en sådan jacka utomhus? I regn och fukt?Alltså har fan för mycket tid. Har spenderat dagen med att fundera över OM jag möjligtvis behöver denna jacka. Kan fan inte bestämma mig. Snart kommer min kompis köpa den ÅT mig för att slippa detta eviga tjatandeVilket iofs vore en grymt bra plan eftersom den är snordyr
![]()
![]()
Vågar man ens ha en sådan jacka utomhus? I regn och fukt?![]()
Troligen inte. Haha. Man kanske kan dra ner värmen till typ 15 grader hemma och ha den på sig hemma?![]()
Vad... ekonomisktTroligen inte. Haha. Man kanske kan dra ner värmen till typ 15 grader hemma och ha den på sig hemma?![]()
Då sparar du snart in pengarna för den också. Lysande!
Eller hur!Menar det, ekonomisk är ju min nya grej![]()