Åh, en till pappi! Får vi se bild?En pappis! Ser likadan ut som min Lady
Hon är sötare i mindre dränkt form.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, en till pappi! Får vi se bild?En pappis! Ser likadan ut som min Lady
Men nu måste du läsa den och uppdatera här ju!![]()
Åh vad kul! Det är så himla himla fint och bra för själen att vara på önVi kan ha råkat boka en resa till Island, bara sådär. När herrn får för sig saker så sitter jag glatt och tackar och tar emot.
@tuaphua åh en blöt pappis
Dom ser så olyckliga ut när dom är blöta
Min pappis älskade att simma. Han simmade ut i Torneå älv och flöt iväg med strömmen så sonen fick simma efter honom
Han var lätt som en fjäril och vägde bara 1600 gram den lilla fjärten![]()
Haha! Ja, blöta pappisar ser så bedrövliga ut. Det enda som är i samma klass är en blöt perser.
Det var en väldigt lätt sak! Min nuvarande är absolut minst av alla mina jag haft. Hon vägde 2,5 när vi hämtade henne. Nu strax under 3 kg. Och hon anses ju liten.
Men de brukar ju inte anse sig små.![]()
Vi kan ha råkat boka en resa till Island, bara sådär. När herrn får för sig saker så sitter jag glatt och tackar och tar emot.
Ja han var pytteliten det lilla livet.
Alla valpar ur den kullen var små och lätta. Tycker överhuvudtaget att storleken på pappisar har krympt rätt rejält dom sista åren.
Samma tendens som på chihuahua.
Nu har jag äntligen lyckats duscha.
Äter choklad då jag har hört att det kan lindra hosta.
Det botar allt!![]()
Vi kanske har ätit för lite choklad?
Vi kanske har ätit för lite choklad?
Man måste faktiskt inta choklad regelbundet för att bibehålla ett stadigt värde som skyddar. Så det är bara att börja konsumera meraJapp, det måste vara det som är felet. Även om jag nog fick chokladmjölk som bebis eftersom mamma mer eller mindre levde på Guldnougat när hon ammade![]()