Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 457
Status
Stängd för vidare inlägg.
Det mullrar lite här. Jag har skickat in momsrapporten till skv :up: Googlat lite på när Pokemón Go kommer till Sverige, och beställt en låda med mensskydd från Tombox, nått nytt påhitt med box hem till dörren. Med rabattkod så blev det 119 kr för mensskydd och 4 överraskningar istället för 149 kr :) Boxen ska ha ett värde över 300 så det blir spännande att se vad det blir.
Borde laga mat, 1 timme och 20 min tills det är dags att åka till jobbet.

@tuaphua åh en blöt pappis :love:

Dom ser så olyckliga ut när dom är blöta :D

Min pappis älskade att simma. Han simmade ut i Torneå älv och flöt iväg med strömmen så sonen fick simma efter honom :rofl:

Han var lätt som en fjäril och vägde bara 1600 gram den lilla fjärten :o

Försöker borsta håret som varit ihopdraget i en tjorv i 2 dagar + sovit med blött + haft såndär ful mössa som mattanter har.... tjorvar är bara förnamnet

Blötdjur:
photobucket.com/user/tuaphua/media/Mobile%20Uploads/image_zpsuliryfe2.jpg.html]
image_zpsuliryfe2.jpg
[/URL]
En pappis! Ser likadan ut som min Lady

Har glass, en bekväm soffa och en tv där det just nu visas ett avsnitt av QI. Känns som bra avslut på en tokjobbig dag. Så galet trött nu.

Mathandling och matlagning gick bra. Nu kollar vi på Masterchef US Junior men snart är det sovdags för Mathilde. Tidig morgon imorgon och vi är båda två back på sömn från igår :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
270
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 28 29 30
Svar
584
· Visningar
16 910
Senast: Kakis
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 839
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 319

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Dalmatiner
  • Vad har ni för klösträd?
  • Leverera valp vid 12 veckor?

Hästrelaterat

• Få skimmel vit