Ja men då är det ju civilisation!Vi kommer ha wifi på hotelletOch vi åker inte förrän efter mitt jobb imorrn
![]()
Jag ska försöka sova på @ainasoja huskur. Hoppas få lite mer sömn än senaste nätterna.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja men då är det ju civilisation!Vi kommer ha wifi på hotelletOch vi åker inte förrän efter mitt jobb imorrn
![]()
Är förvirrad.
Har fått räkning från skatteverket.
De skriver att de beräknar att din debiterade preliminärskatt för beskattningsår 160101-161231 är summa X
Sen ska jag betala den summan.
Min arbetsgivare drar ju av på min lön.
Varför ska jag betala något innan detta året är slut?
jag fick tillbaka på kvarskatt nu i juni.
Jag har dock enskild firma. Jag har dock aldrig sålt eller köpt något
Är det företaget som spökar?
Ska ringa imorgon... Men fattar ingenting
Jag funderade också på det. Men det är deras bankgironummer samt telnrFuskbrev kan man tänka sig. Ring Skatteverket imorgon och kolla, 0771–567 567.
Skuggor är fienden nummer 1 efter detaljer som är super fienden nummer ett, hahahaha.Åååh så avis jag blir!Jag lärde mig liiite sånt i skolan men hade inte tålamodet för att fortsätta lära mig
skuggorna är så snygga
![]()
Har übertråkiga samtal
Jag: "Hej"
"Hej, var är du?"
"Någonstans?"
"Var då?"
"Någonstans"
"Vad gör du?"
"Fikar"
"Med vem?"
"Någon!"
"Du behöver inte vara spydig"
... etc etc![]()
Börjar allvarligt fundera på att pierca mig...
Daith. Tänkte se om det kan minska mitt pilleranvändande pga huvudvärk.Vilken piercing?
Spännande.Daith. Tänkte se om det kan minska mitt pilleranvändande pga huvudvärk.