Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Två barn frågade mig idag varför jag torkade trappräckena, höll på att svara pga att sådana som ni alltid har skitiga händer men jag log brett och svarade pedagogiskt att det är för att det ska göras 1 gång per år.

Undrar om dom gick på det?

Dom måste ha tyckt att jag är trevlig för dom stannade kvar och babblade i 10 min och det enda jag hörde var bla bla bla bla och mer bla bla bla och önskade bara att dom skulle gå så jag kunde plugga i hörlurarna igen och lyssna på nåt bättre än barn barnröster.

Tack! Jag började känna mig lite ensam i min avsky när jag googlade lite på låten... :banghead:
Finns massvis med låtar vars text gör mig frustrerad men som jag samtidigt gillar att lyssna på, vilket gör mig mer frustrerad :arghh::down:

@ainasoja: Vilken självbehärskning du har! Jag hade inte varit så pedagogisk och antagligen bara pluggat igen hörlurarna på direkten :o

@ainasoja: Vilken självbehärskning du har! Jag hade inte varit så pedagogisk och antagligen bara pluggat igen hörlurarna på direkten :o

Annars skvallrar dom säkerligen för föräldrarna och då kommer det ut någon rabiat klimakteriekärring utan BH i linne, smutsiga mjukisbyxor och lila foppatofflor och tycker att jag varit elak mot barnen och att barnen bara var nyfikna och jada jada jada...

Lyssnade hellre på barnen.

Infaller i kören som klagar på vädret, här blir det nu köttfärssås och spaghetti, typisk höstmat tycker jag egentligen men jag kände för något värmande. Jag är inte ens sugen på att dra igång grillen när det blåser isvindar i juli.:meh:

Jobb och stall klart. Ska strax natta dottern, duscha och äta kvällsmat. Får försöka vara duktig och natta tidigt nu när vi måste gå upp så tidigt.

Blundat en stund i soffan, typ en timme :o Börjar bli dags att klä om och åka till jobbet och jag är inte ett dugg pepp på det :meh:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
292
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 31 32 33
Svar
646
· Visningar
18 809
Senast: Kakis
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 878
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 404

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka