Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag håller på och inser det samma, var det @aprilmaj som också tyvärr tappat suget för glass?Alltså... glass är inte så gott! Ska jag äta okynneskalorier gör jag det hellre som cheesecake, mörk choklad och/eller något med saltad karamell (dulce de leche).
Inte glass.
Haft en sån där dag då allt bara blev för mkt, för tungt, för sorgligt etc. Ett litet psykbryt och 1 h sittandes på en äng med hund och kollat på svalorna så känner jag mig lite mer stabil igen.
Nu ut till hästen!
Det mesta som är sockerfritt smakar ju inte så kulProva sockerfritt - jag lovar att man då tappar lusten att äta mera av glassen![]()
Nu är den klar! Det är säkert många som skulle skrynkla ihop ansiktet av den,men anledningen till att jag ogärna dricker köpesaft är för att den är för sötsliskig.Och bara för att jag inte passade bären så kokte dom över ut över hela hällen o sen vidare ut på valnötbänken. Suck!
Provsmakade ,surt sa rävensila o tillbaks med det i grytan ihop med socker.
![]()
Nu är den klar! Det är säkert många som skulle skrynkla ihop ansiktet av den,men anledningen till att jag ogärna dricker köpesaft är för att den är för sötsliskig.
/sa hon som äter osockrad rabarberkräm
På saften?Meh, biiiilden då?
Osockrad rabarberkräm däremot![]()
Ja! Det är väl obligatoriskt att visa bild på Buke när man gjort saker?På saften?
Varm,ekologisk (trodde aldrig jag skulle ta det ordet i min mun) hemgjord saft.Ja! Det är väl obligatoriskt att visa bild på Buke när man gjort saker?.
Snygg färgVarm,ekologisk (trodde aldrig jag skulle ta det ordet i min mun) hemgjord saft.
![]()
Massor,jag har ett ekologiskt jordbruk utanför min tomt och gissa hur mycket disel han kör upp på grund av det,jag ska köpa det när dom kör med häst o redskap,för ekologiskt är det inte!Snygg färg
Vad är det för fel på ekologiskt? Eller missförstår jag nu?![]()
Absolut.
Jävla skit kropp...eller också...trivsamt.
Baserat på erfarenheten att normalt brukar jag ta slut energimässigt när det lite lätt kaos i hus jag besöker men jag gjorde aldrig det hemma hos dig. O det...är ett gott betyg.
Personlig erfarenhet säger att mensen o cykeln mest ändrar sig hela tiden.
Lämnar jordgubbslandet med 6kilo jordgubbar!![]()