Vad i hela friden gör vi del XXXI

• Tjatter
  • Trådstartare Trådstartare Klara
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 013
  • Visningar Visningar 45 509
Status
Stängd för vidare inlägg.
Kollar djurakuten.
Blir så rörd av alla fall med dålig utgång
såg nåt från england igår och hualigen... engelska bulldogar är överrepresenterade i dålig utgångsstatistiken pga missbildade ryggrader

Familjen har åkt till farbror sven men jag orkade inte följa med. tittar på trinny och susannah stylar om Danmark :)

Alltså... glass är inte så gott! Ska jag äta okynneskalorier gör jag det hellre som cheesecake, mörk choklad och/eller något med saltad karamell (dulce de leche).

Inte glass.
Jag håller på och inser det samma, var det @aprilmaj som också tyvärr tappat suget för glass?

Jag gillar kolaglass (dulce de leche) och mintchokladglass, men that's it och alltså det är lite sorg över det ändå :(
Jag vill ju tycka om mat :arghh:

(Att jag hetsäter allt som har med socker att göra när ätstörningen får ryck är en annan sak :meh::wtf:)

Prova sockerfritt - jag lovar att man då tappar lusten att äta mera av glassen :meh:
Det mesta som är sockerfritt smakar ju inte så kul :angel:

Cola är också en sådan där sak jag druckit för att "alla andra gör det" och nu när jag slutat är det inte alls gott? Inte ens med is :cautious:

Och bara för att jag inte passade bären så kokte dom över ut över hela hällen o sen vidare ut på valnötbänken. Suck!
Provsmakade ,surt sa räven :yuck: sila o tillbaks med det i grytan ihop med socker.:idea:
Nu är den klar! Det är säkert många som skulle skrynkla ihop ansiktet av den,men anledningen till att jag ogärna dricker köpesaft är för att den är för sötsliskig.

/sa hon som äter osockrad rabarberkräm

Nu är den klar! Det är säkert många som skulle skrynkla ihop ansiktet av den,men anledningen till att jag ogärna dricker köpesaft är för att den är för sötsliskig.

/sa hon som äter osockrad rabarberkräm

Meh, biiiilden då? :D

Osockrad rabarberkräm däremot :cautious:

Sovit sen jag kom hem :meh: Tydligen kommer sambons pappa, bror och pappans sambo förbi med pizza ikväll tycker jag mig ha nåt minne av att sambon sagt. Känner inte alls för att vara social, även om de är trevliga. Vill bara sova vidare.

Ja! Det är väl obligatoriskt att visa bild på Buke när man gjort saker? :D.
Varm,ekologisk (trodde aldrig jag skulle ta det ordet i min mun) hemgjord saft.
DSCN1476.jpg

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Mina glasögon har gått sönder så nu finns det inte mycket att be för. Jag måste köpa nya. Men hur i hela friden ska jag kunna jämföra...
Svar
4
· Visningar
294
Senast: Cattis_E
·
Hemmet Ny tråd då jag upptäckte att den gamla var låst. Måste verkligen ta tag i att rensa bort sådant som förblir osålt på Vinted. Men blir... 32 33 34
Svar
663
· Visningar
19 924
Senast: Lyan
·
Tjatter Förut kom vi hem med vår helt nya bil, den är 2 dagar gammal. Då kom en granne springandes och va nyfiken och titta, pratade och va... 2
Svar
32
· Visningar
1 882
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Har ni någon smålustig grej som ni brukar göra, som ni trodde ni var ganska ensam om, men som det senare visat sig att är något som... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
4 424

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Panik vid dusch
  • Jobba som veterinär
  • Bästa solcreme

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka