Har bara kattmat hemma så det räcker idag och imorgonbitti. Får masa mig till affären nu 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det är bara att riva förgasaren och göra den och tanken ren. Gräsklippare har inte bränslefilter utan bara en sil i tanken i änden på sugröret. Lämpliga verktyg och tryckluft rekommenderas.Den borde inte krångla alls med tanke på att jag behöver den nu,nu nu, och att den bara är ca 2 mån gammal.
Ska ta vägen förbi våran lokala gräsklippar fixare o höra om han kan tala om vad jag kan göra,misstänker att det kanske kom med någon skit vid tankning, o en gräsklippare borde väl ha ett bensinfilter?! eller? @MacGyver hjälp!
Men blääääääääääääääää,det får bli gräsklippar verkstaden.Det är bara att riva förgasaren och göra den och tanken ren. Gräsklippare har inte bränslefilter utan bara en sil i tanken i änden på sugröret. Lämpliga verktyg och tryckluft rekommenderas.![]()
Äh natten är lång, bara att sätta igång.Men blääääääääääääääää,det får bli gräsklippar verkstaden.
Jag har begränsat budgeten till en box vin i månaden. Köper den vid löning.Har hällt upp ett glas vin. Fick goda nyheter och är värd det oavsett efter runtflängande.
Det här vinet är enav mina favoriter dessutom. Mums!
Robban alltsåNu ska jag ta en liten power nap på soffan, Robban dammsuger kattsand på toa så jag kan vila![]()
Och hittade du felet?![]()
Jag har begränsat budgeten till en box vin i månaden. Köper den vid löning.
Det är länge sedan jag fick löning.
Vin är så gott och vore det inte förenat med olägenheten att leda till berusning skulle jag dricka mycket mycket mycket mer vin.....
Snart är det säkert vardag med självkörande bilarMen det vore ju som sagt inte så bra för jobb och bilkörning![]()
Man måste ju kvalitetskontrollera!Fast när boxen är ny tar jag ett litet glas nästan varje kväll. Baraföratt....
Jag vill argumentera om att Daryun inte förlorade den striden men då minnet inte är färskt så låter jag nog bliJa han utnyttjade Lusitania, jo jag har också svårt att se honom joina Arslan, men kanske med rätt övertalning än den som Arslan försökte med när de slogs om "Keep Emanuel" och han typ förhandlade med Hirmes och sa att han visste precis hur han kände (vilket jag starkt tvivlar på) och sen hade ju Daryun och Hirmes den där duellen, som Hirmes vann och jag undrar hur Daryun känner att Hirmes kunde dödat honom då, men gjorde det inte. Den duellen var så epic, bevisar hur stark Hirmes är och skulle han bli omvänd kanske med hjälp av Irina och Arslan, wow, då får Kungen det tufft.
Ja kanske, men samtidigt går det rykten om Tahamine att hon för "bad luck" med sig då hon först var gift med någon typ general eller liknande och så slogs en annan man om henne, som sen begick självmord, så tog Osroes henne, sen dödade Andragoras Osroes honom för att ta över henne och tronen.
Jag skulle kunna tänka mig om man kan nå fram till Hirmes kanske han går att resonera med, tror dock det är kört för Andragoras del, men tänker som Tahamine och Arslan, speciellt eftersom det börjar framgå att Arslan verkar vara adopterad.
Bahman stoppade Daryun från att döda Hilmes och sa att om han dödade honom så skulle han döda den siste rättsliga blodslinjen till den kungliga tronen. Det gör mig bara ännu mer nyfiken, vem är egentligen Arslan och hur kom han in i bilden?
Ska erkänna att jag aldrig gillat Kungen inte ens från första början och jag hoppades att Hirmes dödade honom där i början av säsong 1, kan säga att jag var fett besviken när jag såg honom i en cell fastkedjan..
Å det är så typiskt anime att ett halvår att ha suttit fastkedjan att ha muskler kvar att bryta loss dessa kedjor och skylla på att de rostat. Jo tjena.
Efter den sista episoden som var nu tror jag att Kishiward (generalen med två svärd) egentligen är på Arslans sida, men att han valde att stanna med kungen av någon anledning.
Är glad att Narsus, Daryun och c/o valde att säga "fuck you" till kungen och följa Arslan ändå. Ska bli spännandde att se nästa avsnitt.
Ja skuggorna är ganska förvillande, vi får se vart det bär hän, längtar redan till nästa söndag.![]()