Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Stör mig på att lägenhetens internet inte funkar. Likadant i hela huset. Det händer jätteofta, vilket är oerhört störande när avgiften är inbakad i hyran så man inte kan byta leverantör

Och galet sugen på varm choklad men mår så dåligt efter att det är en direkt dålig idé just nu...

Borde nog gå en promenad för ryggens skull men då börjar bäckenet värka istället. Yay :p

Och galet sugen på varm choklad men mår så dåligt efter att det är en direkt dålig idé just nu...

Borde nog gå en promenad för ryggens skull men då börjar bäckenet värka istället. Yay :p
Är inte avis.
Var inte gravid när jag skrev men fy vad jobbigt det var
Särskilt som jag satt större delen av tiden och redan var klar..

Kan du cykla? Det funkade bäst för mig förra vändan när jag knappt kunde gå alls.

Äter frukost (låg och drog mig sjuuuuukt länge). Har en maskin tvätt som håller på. Ska baka bröd och sedan bege mig till mamma för att fixa lite saker :)

Omg nya styrelsemedlemmen är på som en igel. Men jag kan inte påverka revisorns arbete och det är hen som ligger efter.

Om dryga två veckor är vi helt skuldfria och pengar på väg in i nästan samma takt dom de är på väg ut :p Nya jobbet har inga släpande leverantörsfakturor och det är jätteskönt.

Superfint väder idag och så är det en innedag :(

Omg nya styrelsemedlemmen är på som en igel. Men jag kan inte påverka revisorns arbete och det är hen som ligger efter.

Om dryga två veckor är vi helt skuldfria och pengar på väg in i nästan samma takt dom de är på väg ut :p Nya jobbet har inga släpande leverantörsfakturor och det är jätteskönt.

Superfint väder idag och så är det en innedag :(
Gillade det med fakturorna då.
Inte det andra
Hoppas det blir bra väder imorgon med

Sitter i biltvätten... på väg ut för att vara barnvakt till systerdottern. Har så jäkla ont i ryggen och benen idag, har en förmåga att dra på mig falsk ischias och idag är det ordentligt, en plåga bara att sitta i bilen.

Bidde inget hagpyssel - bidde höstmarknad idag :p
Kom hem med en rökt röding (dagens middag :d), underställ till BARNET och en hemstickad mössa med älgar på :love:
Åh vad gott med rökt röding! :d

Tittar på Sveriges bästa hemtjänst och försöker få lite skolarbete gjort.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 835
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 376
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 373
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka