Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städat på balkongen. Plockat in alla amaryllisar. Kanske någon överlever. Ska köpa ljung och cyklamen till balkonglåderna idag.

Inget stall har haft toa. Jo ett utedass. Av de typ 12 stallen jag har varit i
Detta är ett större stall med 25+ hästar. Finns bara naturen...
Märkligt.
Jag står i ett mindre stall nu, det är bara jag och stallägaren, och de ordnar toalett och dusch i stallet nu. Har stått i ett par stall utan toalett, men föredrar helt klart med toalett. Inte så kul att behöva kissa i en box med 25+ hästägare som springer runt i stallet...

Nähä, nu är det dags att åka hem :) Ska hämta dottern om en dryg timme och tänkte byta till stallkläder och packa upp nattväskan innan dess.

Inget stall har haft toa. Jo ett utedass. Av de typ 12 stallen jag har varit i
Detta är ett större stall med 25+ hästar. Finns bara naturen...
Vårt lilla stall med 5 hästar har en toalett. Underbart bekvämt, varm är den också. Brukar sätta mig där på vintern när man tappat känseln i fötter och fingrar. :D:love:
Flyttade ifrån det stallet i ca 4-5 månader till ett stall med 12 hästar och ingen toalett. Gör inte om det misstaget. :cautious:

Litet tips såhär inför Halloween: fruktköttet i en rejält övermogen vattenmelon ser väldigt mycket ut som köttet i ett redigt köttsår.

(Någon som har tips på hur man undviker att köpa övermogna vattenmeloner? :angel: )

Har eldat ris flera garderober och en jättebokhylla jag släpade hem från jobbet för 20 år sedan då dom rev ut hela arkivet vad i hela världen jag skulle med den till och massor med skräp .Håller på att städa ur garaget som jag har i gamla halmladan .Ser ut som jag behöver impregnera golvet igen med spillolja så det tål saltvatten i vinter från bilen .Sedan står räkningarna på listan och så måste jag på med vinterdäcken då det väntas mycket snö på tisdag .Verkar som sjukskrivningen gjort susen då jag mår bättre psykiskt nu då jag får fixa lite efter min egen ork och lust .Skulle inte stått ut med att bara sitta still då mår jag ändå sämre Lagom att jobba halvdag och få ordning på hjärnkontoret igen så man orkar med livet igen !

Strålande sol,varmt och vindstilla (nästan)
Och jag är hög som ett....................... 2vån hus.:p
DSCN1691.jpg

Senast ändrad:
Jag sitter i solen på Lund central och väntar. Tydligen signalfel i Eslöv så tåget är försenat. Nåja, den enda tid vi har att passa är ridlektionen klockan 17 och jag tror att vi ska hinna :p

Har klickat iväg en beställning till Bon Prix för 2000:- :eek: Men den innehåller saker som jag räknar med att skicka tillbaka också ;)

Ska en snabbis till affären
Imorgon ska jag och dotra till Skåne över dagen.
Ska bli kul.
Pratade med blivande sambon..
Insåg att jag nog måste börja röja klart garderober mm även om han inte tar med sig så mycket utan ska förvara en del i förråd så länge
Var tog tiden vägen

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 845
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 455
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka