Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Städningen går lika långsamt som skrivandet men bäckenet beter sig som om jag dammsugit hela dagen. Sympatiskt men lite opraktiskt när jag inte ens kommit igång.

En maskin tvätt och en maskin disk är klara iaf. Ska ta bort alla sängkläder. Snart. Sen ställa skorna i skohyllan. Det brukar göra underverk :angel:

Nere för kaffe o röka,skit med klockan för det börjar redan skymma och jag är bara halvvägs,blir att jobba regn i morgon.

Varit ute på promenad med Annie och Pinnen och sen fick de komma in i boxarna för lite godis. Pinnen tyckte hagen var lite läskig en stund men nu står de båda två och äter hö.

Jag är fortfarande bakfull så jag ska bädda ner mig i soffan med Pepsi max, chips, dip och Supernatural.

Önskar att sångaren från igår inte varit upptagen. Det kändes ändå lite speciellt när han under sista låten hoppar ner från scen och dansar tryckare med mig under tiden han sjöng. Suckar lite längtansfullt..

Ska en snabbis till affären
Imorgon ska jag och dotra till Skåne över dagen.
Ska bli kul.
Pratade med blivande sambon..
Insåg att jag nog måste börja röja klart garderober mm även om han inte tar med sig så mycket utan ska förvara en del i förråd så länge
Var tog tiden vägen
Välkommen till Skåne!

Varit med sambon på sommarstället där vi letade efter mitt objektiv (utan lycka :() och gick en sväng i skogen med hunden.
Sen åkte vi till stan och shoppade lite samt tände ljus på pappas grav :heart
Nu väntar vi på att maten ska bli klar, blir hel kyckling i ugn samt rött ris och sallad.

Jag sitter och sammanfattar min önskelista tilll tomten, inte så mycket begärt ;)

Jag vill ha en tvättmaskin eftersom att tvätstugan alltid är bokad.
Eftersom att mitt badrum är för litet för att få plats med denna tvättmaskin så kan jag ta ett hus på köpet eller föresten tomten jag är duktig på att samla saker så en gård är nog lika bra på en gång med gott om uthus gissar jag.
En gård är ingen gård utan djur och jag gillar dessutom hästar och har jag en tvättmaskin kan jag ju ha rena fina stallkläder så 2 eller gärna 3 hästar blir bra, ifall någon måste till klinik så vill ju ingen vara ensam hemma så 3 stycken hästar blir bra (går fint om 1 eller 2 är ponny) :angel:
Och en lagom hög med pengar.

Snälla tomten jag önskar mig en tvättmaskin, det är väl inte mycket begärt?
Jag har ju faktiskt varit ganska snäll i år så du kan skicka med tvättmedel och sköljmedel också för det går ju åt.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 850
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 395
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 459
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
753

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka