Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
jag fick tråkigt besked innan det är tufft att nämna det och tänka på de

men jag fick en erfarenhet av alkohol missbruk iallafall

Har köpt en tag till gymmet. 300 spänn för ett halvår. Ska gå på tjejgruppen onsdag och fredag 15.30 tror jag
Och man kan gå på måndag 14.30 om man vill också. Är troligen ingen riktig "grupp", utan tid då bara kvinnor får gymma. Helår kostar 600, får ta det när denna går ut i maj.

Har fått min första fortkörningsböter. På hyr bilen från förra veckan.

Men datumet är konstigt (och hyr bolaget ännu mer) så har bett om att få se böterna innan jag betalar.

Suck. Kan det inte sluta nu.

Borde fixa pizzasalladen. Men hamnat i sängen och vill återigen görna stanna här resten av kvällen. Men jag hotar mig själv med att jag inte får äta mina chips och godis då :sneaky::cautious:

Känslan när man sista svängen går till tvättstugan, tomhänt så inget mer som avslöjar att man ska dit utom klädseln och frisyren :rofl: och man möter snygga grannen :o som inte ser ut att ha tvätt på schemat utan mera utgång på krogen eller dejt.
Precis där och då hade jag velat ha en magisk lucka i golvet som jag försvann i snabbt :banghead:

Men nu är det klart för den här gången och massa halvblöta saker hänger högt och lågt i lägenheten :yuck:

/hallonsaft som fick akut behov av smileymissbruk :angel:

Haha alltså har liksom tillbringat 2 timmar med att sanera mig själv och bli snygg när jag egentligen borde ha städat. Kaos. Dock blev det ju middag ute nu ikväll så då är ju ansträngningen ändå inte helt förgäves :D

Ok naturligtvis så glömde jag nu när jag gick att byta om från min stickade tröja med hål i (som jag dragit på mig pga legat i soffan hela dagen). Så nu är jag på väg till Riche iklädd en mkt besynnerlig outfit. Tur att jag är stammis :rofl:
(Min kompis gick dit i pyjamas en gång så jag är ändå inte värst)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 845
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 455
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Senast tagna bilden XVI
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka