Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Ok jag har varit tyst om detta här men jag kommer att stor gråta när jag är hos killen ikväll :cry:

Chefen fick en stroke i tisdags och de ser mörkt ut idagsläget vi vet ingenting mer men vi får reda på mer senare igen det är tufft

För hon har hjälpt mig komma på fötterna ut från KF mm har jobbat med henne jättelänge . Just nu gråter jag inte men jag är rädd för att när jag kopplar av i kväll så kommer allt

:heart :heart

Det var kallt i stallet idag, trots dubbla lager kläder på A. Nästa vecka får det bli vinterskorna. Men ponnysarna var pigga! A fick rida först på Dunder som brukar släpa sig fram, idag ville han inte stå still när han skulle och travade glatt på trots att han gick i täten :)

Ibland blir jag inte riktigt klok på min KP (tillika vän A). Hen har hästen P, som är 20+. Han såg konstig ut i pälsen när jag såg honom förra helgen. Antagligen proteinbrist?
Tipsade A om Edel Avel som är små, goda pellets med mkt protein i, hyfsat billigt också. Min L åt det + lusern mm de sista 5-6 åren. Och han hade känslig mage.
Nä, säger A. Det är inget bra för P, utan hen ska äta hösilage, havre, betfor...

Äter halloweengodis med barnen framför tvn. Mysigt men saknas vuxet sällskap också känner jag :( På dagarna tänker jag inte så mycket på det, då har jag så fullt upp med annat, men på kvällarna blir det ensamt. Även fast barnen är hemma så är det inte riktigt tillräckligt.

Dör lite för att jag måste välja tapeter till nya huset snart. Hur ska jag kunna välja när det finns så många? :nailbiting:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 845
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 380
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 420
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka