Finns det inte på affären ?Har ett akut behov av surströmming, måste ha senast fredag. Någon här som kan hjälpa till? Inte Oscars eller Ulven.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Finns det inte på affären ?Har ett akut behov av surströmming, måste ha senast fredag. Någon här som kan hjälpa till? Inte Oscars eller Ulven.
Ok jag har varit tyst om detta här men jag kommer att stor gråta när jag är hos killen ikväll
Chefen fick en stroke i tisdags och de ser mörkt ut idagsläget vi vet ingenting mer men vi får reda på mer senare igen det är tufft
För hon har hjälpt mig komma på fötterna ut från KF mm har jobbat med henne jättelänge . Just nu gråter jag inte men jag är rädd för att när jag kopplar av i kväll så kommer allt
Sitter i soffan och lipar av stress. Underbart. Verkligen.
Croc poten laddad och jag sitter i soffan med ett glas rött och laddar inför prat med dotter som ljuger om var hon är...
OM jag ska överdriva lite ,så har vi snö här nu..........................ca 200 korn![]()
Kaninerna nattade. Tror inte de varit ute alls idag... regnat hela dagen.
Japp,när jag sopade ihop dom o skickade tillbaka dom till avsändarenRäknat dem noga antar jag?![]()
Det finns bara de två sorterna här nere.Finns det inte på affären ?
Underbart
Sätt upp tapetprover på väggen, på med en ögonbindel och kasta pil?Dör lite för att jag måste välja tapeter till nya huset snart. Hur ska jag kunna välja när det finns så många?![]()