Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Höll precis på bli inlarmad på kontoret.
Ska det vara så :devil: svårt lära sig kolla om någon är kvar på övervåningen??????

Varit och hämtat transporten och solen lyste hela vägen :love:
Är lite trött, lite arg och försöker landa i beslutet. vill inte gå på kursen i kväll men jag borde eftersom jag inte kom iväg dit förra veckan.

I morgon är det löning och jag har ingen aning om vad jag får ut och jag kan inte planera ett dugg med ekonomin vilket känns oerhört påfrestande just nu.

Varit och hämtat transporten och solen lyste hela vägen :love:
Är lite trött, lite arg och försöker landa i beslutet. vill inte gå på kursen i kväll men jag borde eftersom jag inte kom iväg dit förra veckan.

I morgon är det löning och jag har ingen aning om vad jag får ut och jag kan inte planera ett dugg med ekonomin vilket känns oerhört påfrestande just nu.

Står inte det på ditt kontoutdrag nu?

På vilket sätt är BS helknäpp?
Behandlar mig som ett småbarn eller som en mupp.
Var på banken med hen igår. Hen bestämde vilket kort jag ska ha på banken. Hen ska nästa gg titta igenom mina räkningar.
No way! Har skött min ekonomi i alla år själv. Så det behöver jag ingen hjälp med

Ska jaga sköterskan på Fula huset i morgon. Så att min sjukskrivning fortsätter i den nivån jag har nu. Pallar inte att jobba mera än, varken fysiskt eller psykiskt.
Det är inte meningen att varje dag jag kommer ifrån jobbet, att jag är helt slut och ligger och gråter i sängen...:cry:

Ska jaga Kommunen också. Så jag får en ny BS.
Egentligen skulle jag vilja ha en ny KP också. Inte meningen att våra "träffar" ska vara på hennes vilkor, när hon kan...:devil:

Har lärt mig vintertäta innerfönster i gammalt k-märkt hus. Vaddat, passat fönster och tejpat. Thank god for google säger jag bara!
Också varit ner till badsjön i närheten och rekat. Himla mysigt att kunna ta sig ett dopp på gångavstånd! Ja, inte nu då.. ;)

Snackar ridkläder med exet :D
Nu har vi lånat hjälm och väst av ridskolan, men till nästa termin ska han få egna :)

Nu blev det kolmörkt,så bara o gå in,men det är ff skönt ute.
Var det någon som sa potatisens dag? Då får det bli det då ,med gräddsås :d o .....??? får se vad jag hittar .

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 364
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 350
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
747

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka