Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur var det den såg ut ? Har inte sett den på snart en vecka förutom en skymt då jag flög till stockholm i torsdags och vi flög över molnenOch nu strålar solen ner från en klarblå himmel![]()
Varit och hämtat transporten och solen lyste hela vägen
Är lite trött, lite arg och försöker landa i beslutet. vill inte gå på kursen i kväll men jag borde eftersom jag inte kom iväg dit förra veckan.
I morgon är det löning och jag har ingen aning om vad jag får ut och jag kan inte planera ett dugg med ekonomin vilket känns oerhört påfrestande just nu.
Försöker med Biståndshandläggaren. Får ringa igen i morgon.@Soffan74 har du pratat med personens chef? Kan förhoppningsvis ge något vettigt.
Nej man kan visst inte se det på Handelsbanken.Står inte det på ditt kontoutdrag nu?
Behandlar mig som ett småbarn eller som en mupp.På vilket sätt är BS helknäpp?
Ssscchhyyyyy!Irriterar mig på att min läppspricka har kommit tillbaka. Då är det vinter nu alltså...![]()
@MJLee Ett litet tips: Inköpslista brukar jag skriva i mobilen vart efter jag kommer på saker, lösa lappar försvinner eller ligger i en annan jacka/byxa![]()
Varför har inte jag tänkt på det@MJLee Ett litet tips: Inköpslista brukar jag skriva i mobilen vart efter jag kommer på saker, lösa lappar försvinner eller ligger i en annan jacka/byxa![]()