Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Matten gick inte bra alls när jag skrev men fick 1,4 ändå ett år när snittet var superlågt.
Kollade aldrig hur matten gick men tro fan att testdelen också var matte..
Tack för påminnelsen,min pisskalle lampa har lyst i någon vecka.Täcket åkte av och solen kom framNu går hon nöjd och noppar i det lilla gräs som finns.
Jag har fyllt bilen med sopsortering och ska förbi verkstaden. När jag fick batteriet bytt förra veckan så började bilen larma om att abs och antispinn behöver servas. De ska kolla det åt mig och om det inte är något fel så nollar de. Hatar att se fellampor lysa i bilen! Jag ska även boka tid för att installera motorvärmare och extraljus![]()
Kollegan till mig opererade knät och var förkyld men läkarna sa det var ingen fara så länge han inte hade feber men å andra sidan blev han inte sövd !Jag vill flytta till hyreslägenhet!!! Skulle duscha i källaren när jag vaknade, vred på duschen och skulle just kliva in när jag slänger ett öga på avloppet och inser att vattnet stiger i samma hastighet som det rinner vatten ur duschen.
Sen gnäller dottern om att hon känner sig förkyld, jättefint när det är operation imorgon...Men hon har ingen feber och jag tror att det egentligen är oro inför morgondagen som spökar.
Maken kom hem och tittade på avloppet, det verkar vara stopp inne i rören, det andra badrummet fungerar att använda så jag får väl dusch i den trasiga duschkabinen idag.![]()
Förkylningsvirus infekterar knappast sår.Kollegan till mig opererade knät och var förkyld men läkarna sa det var ingen fara så länge han inte hade feber men å andra sidan blev han inte sövd !
Proteinkälla. Det bör finnas det till vegetarianer.
Man förväntar sig få något typ av e-nummerfyllt köttsubstitut så klart.
Det kan dom fetglömma hoppas jag!Mötet med chefen flyttat till imorgon...De vill att jag skriver under något också om att det är jag som sagt upp mig. Bara informellt sådär
![]()