Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Matten gick inte bra alls när jag skrev men fick 1,4 ändå ett år när snittet var superlågt.
Kollade aldrig hur matten gick men tro fan att testdelen också var matte..

Ja jag är inställd på att testdelen är matte iår så jag räknar med att skriva 3 mattedelar. Men oj, 1,4 är ju relativt högt på mattedelen :o

Tänkte hänga upp mellanpojkens gardiner. 3 (!!) maskiner senare med sköljmedel och tvättmedel så är den helt okej att hängas upp. De köptes begagnade på Tradera och fy jag trodde jag skulle kräkas när jag öppnade paketet. Varför skickar man saker som luktar så illa?

Alltså shit, är i fält. behöver köpa en data skärm.

Men ni kommer få världens uppdatering när jag har tid på Onsdag och är i mer civiliserade trakter.

@athena_arabians kommer antagligen uppskatta/känna igen sig i fält situationen med personer som inte jobbar, äldre män som argumenterar tillbaka lätt aggressivt så fort man säger NÅGONTING (trots att man liksom är den som är projekt ansvarig), inte lyssnar eller förstår något (varken verbalt eller skriftligt) eller helt enkelt gör tvärtom (:crazy:) inkluderat ignorerar säkerhets protokoll när det finns jordskreds varning.

Har ni tur blir uppdateringen om hur man med effektiv kommunikation får jobbiga personer att sköta sig, har ni ännu mer tur blir det en uppdatering om hur man effektivt bokar ett flyg för egna pengar och helt enkelt skickar hem personen till Europa igen :cautious:

Täcket åkte av och solen kom fram :D Nu går hon nöjd och noppar i det lilla gräs som finns.

Jag har fyllt bilen med sopsortering och ska förbi verkstaden. När jag fick batteriet bytt förra veckan så började bilen larma om att abs och antispinn behöver servas. De ska kolla det åt mig och om det inte är något fel så nollar de. Hatar att se fellampor lysa i bilen! Jag ska även boka tid för att installera motorvärmare och extraljus :)

Täcket åkte av och solen kom fram :D Nu går hon nöjd och noppar i det lilla gräs som finns.

Jag har fyllt bilen med sopsortering och ska förbi verkstaden. När jag fick batteriet bytt förra veckan så började bilen larma om att abs och antispinn behöver servas. De ska kolla det åt mig och om det inte är något fel så nollar de. Hatar att se fellampor lysa i bilen! Jag ska även boka tid för att installera motorvärmare och extraljus :)
Tack för påminnelsen,min pisskalle lampa har lyst i någon vecka.

:arghh: Jag vill flytta till hyreslägenhet!!! Skulle duscha i källaren när jag vaknade, vred på duschen och skulle just kliva in när jag slänger ett öga på avloppet och inser att vattnet stiger i samma hastighet som det rinner vatten ur duschen.
Sen gnäller dottern om att hon känner sig förkyld, jättefint när det är operation imorgon... :cautious: Men hon har ingen feber och jag tror att det egentligen är oro inför morgondagen som spökar.
Maken kom hem och tittade på avloppet, det verkar vara stopp inne i rören, det andra badrummet fungerar att använda så jag får väl dusch i den trasiga duschkabinen idag. :meh:
Kollegan till mig opererade knät och var förkyld men läkarna sa det var ingen fara så länge han inte hade feber men å andra sidan blev han inte sövd !

Skönt att ta helg och nu kommer solen fram åxo .Blir att vila lite om det går .Kollegorna på jobbet sa .. men hur ser du ut du verkar nästan halvdöd .Tur det då så dom inte tror jag simulerar väggen !

Lärde mig idag att jag 1) har en offerkofta 2) har en äcklig personlighet 3) är feminist 4) är en sur typ.

Vadan detta kan man undra:confused: Jo ser ni, lite kortfattat beskrivet så; jag backade inte från min åsikt att man inte kan lägga skulden på kvinnor som är i en dålig relation för att de inte kan ta sig ur på egen hand. Att de inte får "skylla sig själva" och bara "lämna, rycka upp sig och gå vidare", för så är det ju inte imo.

Vilka som hade den sunkiga kvinnosynen och åsikterna om mig som person, baserat på min åsikt i den frågan när jag inte backade från den pga deras påhopp? Män givetvis :grin:

Fick mig att fundera på hur kvinnorna de är tillsammans med upplever sitt förhållande med just sin rövhatt, för jag tror ju inte den sunkiga attityden är något de bara visar för okända kvinnor på ett forum..

Proteinkälla. Det bör finnas det till vegetarianer.

Exakt. Jag hade aldrig godkänt att bara få potatisbullar och hade också svarat att jag inte är kanin. Kostcirkeln gäller även för veganer och vegetarianer. Jobbar man med mat är det anmärkningsvärt att inte ha den kunskapen.

Man förväntar sig få något typ av e-nummerfyllt köttsubstitut så klart.

Inte alls nödvändigt. Det går bra med bönor och ärtor också. Är man inte helt vegan så kan det också gå bra med mjölkprodukter och ägg.

Mötet med chefen flyttat till imorgon... :down: De vill att jag skriver under något också om att det är jag som sagt upp mig. Bara informellt sådär :cool:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 373
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 365
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Hingstvalsfunderingar 2025
  • Födda 2022
  • Annonsera Mera VIII
Tillbaka