Jag ser tv och dricker vatten.Va gör ni en fredagskväll så här?
Själv dricker jag te och käkar popcorn.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag ser tv och dricker vatten.Va gör ni en fredagskväll så här?
Va gör ni en fredagskväll så här?
Just dä'rför brukar en hel del föreningsmänniskor föra över summan från sitt eget konto och använda upp kontanterna. Även summor om flera tusen...Här försöker vi gå från så få kontanter som möjligt, är ju nästan lika dyrt banka kontanter som att använda fakturainbetalning(medlemsavgiften), kortbetalning (izettle) och swish.
Eller så krossade jag 3 c-vitaminbrus och mixade med schampo, geggade in det grå, lät sitta i ca 25 minuter och är nu nära nog tillbaka till mitt normalblonda tillståndJag trivdes som silver-grå-lila så prova ett tagDu kan ju förstärka det med färgbomb om du vill
![]()
Grannen köpte två russ påå telefon istället för att tentaplugga..... Diplomsto med föl visserligen men ändå. Hon sysslar ju inte ens med ponnyer.Oh, bra tips! Jag har inga istärningspåsar i frysen, kanske också måste fixa det omgående. Bebiskläder är det värre med, för sånna har jag inte, men det kanske nån granne behöver hjälp med?
Kan för övrigt tipsa om att man inte får mer pluggmotivation efter att ha ätit nutella rakt ur burken. För jag har precis testat
Va gör ni en fredagskväll så här?