Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hemma igen med en trött och emlig dotter, hon hade visst varit vild när narkosen hade släppt, tre personal har fått hålla fast henne innan hon lugnade sig, sen fick jag komma in. Lilla :heart hon kommer inte ihåg något av det men det är inte så konstigt. Det tog nästan två timmar för henne att vakna till ordentligt, idag är det bara flytande föda som gäller så hon fick en chokladmilkshake på vägen hem! :up: Sen har vi flera smothies i kylen, och glass i frysen.
biteme_bigarmhug.gif

Hästen är nyskodd och lastningen i och ur gick som en dröm! Duktiga älskade pålle :heart

Något har gått in och haft ihjäl en av mina hönor :cry: dom andra är chockade och jag ska diskutera fram en lösning med HV under kvällen om att flytta dom till nåt säkrare.

Vill mest bara skrika ut till till hela världen att någon borde se hur trött jag är, att jag inte orkar mera, att min kropp skriker att den inte orkar mer och jag kan inte förmå mig att ringa och sjukskriva mig. Alla blir så besvikna, det blir så knöligt och jag förlorar för mycket pengar på det.... Jag vet att jag är den som måste ta beslutet men jag kommer köra mig rakt i botten innan jag tar det. Jag vill att någon annan ska ta beslutet åt mig fastän jag vet att det inte funkar så. :(

(Ursäkta mitt klagande )

Fick för mig att jag skulle prova på att vara askblond istället för mitt normalblonda jag. Sagt och gjort, askblond färg inhandlades och nu när det är färgat så funderar jag på om jag ska behålla den här svagt grå färgen som har en dragning åt lila O_o eller om jag ska bleka ur den och inse att mitt hår inte är skapt för att färgas :D

En droppe diskmedel också så ytspänningen försvinner, då drunknar de.

TACK! :)

Jag kan inte rakna ut varifran de kommer :confused: om de inte kommer in utifran. Jag har inga blommor annu, ingen frukt de kommer fran (bara nagra citroner och lime frammer, men inte en fluga flyger upp nar man plockar med dem) Avloppet har ju varit oppet i nagra dagar, men vattenlaset har ju varit intakt ...
Ute har det inte varit kallare an 10*C pa natten och vanligen runt 15 - 18*C pa dagen. Vi har dock haft den blotaste Okotber sedan man borjade dokumentera vader ... det betyder att loven som ramlar av traden inte torkar och blaser bort, de ruttnar i rabatter och under buskar och dar vi inte far undan dem.

Fick för mig att jag skulle prova på att vara askblond istället för mitt normalblonda jag. Sagt och gjort, askblond färg inhandlades och nu när det är färgat så funderar jag på om jag ska behålla den här svagt grå färgen som har en dragning åt lila O_o eller om jag ska bleka ur den och inse att mitt hår inte är skapt för att färgas :D

Jag trivdes som silver-grå-lila så prova ett tag :) Du kan ju förstärka det med färgbomb om du vill ;)

Har tänt lyktorna på balkongen. Det blir tidigt mörkt nu.
Ätit middag - Bakad potatis med skinka, rödlök, gräddfil och fetaost.

Hästen är nyskodd och lastningen i och ur gick som en dröm! Duktiga älskade pålle :heart

Något har gått in och haft ihjäl en av mina hönor :cry: dom andra är chockade och jag ska diskutera fram en lösning med HV under kvällen om att flytta dom till nåt säkrare.

Vill mest bara skrika ut till till hela världen att någon borde se hur trött jag är, att jag inte orkar mera, att min kropp skriker att den inte orkar mer och jag kan inte förmå mig att ringa och sjukskriva mig. Alla blir så besvikna, det blir så knöligt och jag förlorar för mycket pengar på det.... Jag vet att jag är den som måste ta beslutet men jag kommer köra mig rakt i botten innan jag tar det. Jag vill att någon annan ska ta beslutet åt mig fastän jag vet att det inte funkar så. :(

(Ursäkta mitt klagande )
Du får klaga hur mycket du vill vännen.
Jag hoppas innerligt att det dyker upp en vettig lösning snart innan du brakar totalt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 833
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 375
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 370
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
749

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka