Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snart dags att ta sig till stallet. Min stallägare ska hem en sväng till mig ikväll, eventuellt så går vi om varandra :) Hon ska titta på en TV vi har.

Åkte bussen till Coop och handlade. Åt sedan lunch på ChopChop med morsan.
Har nu ätit middag - chilicorncarne.(stavning?)
I kväll är det ju Så mycket bättre på 4an. Så det måste ses.
I morgon ska min KP hämta mig. Vi ska ut till hennes stall (Eke) och pyssla lite med hennes kuse, P Sen ska hon (antagligen, vet ej riktigt än) vara med på WE-träningen där i ridhuset. Troligen kommer 2 av mina gamla hästvänner dit också för att vara med på träningen.
Så jag får sniffa lite häst i morgon.:banana:

Lagar mat med dotra
Nöjd och glad över en lugn dag fast brynäs förlorade.
Men jag gillar dem ändå.
Och nej jag sitter inte och kollar varje match men ska åka på en hemmamatch snart

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 835
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 376
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 373
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
750

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Sytråden del 4
  • Israel vs. stora delar av världen

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka