Vad i hela friden gör vi? Del XXXIX

Status
Stängd för vidare inlägg.
Funderar på om man kan lita på att mob ställer om sig själv till vintertid inatt och att den väcker mig i rätt tid morgon :p

Vet inte.... Började för några dagar sen att det kändes som grus i ögonen, nu är dom röda, svullna och gör fruktansvärt ont och världen är lite dimmig i mellanåt.

Men jag lär få vänta för ännu längre för nu blev vi instängda i väntrummet för att det kommer en akut med poliseskort :crazy:
Det där lät inte bra alls, hoppas det inte är nåt allvarligt bara för ögonen behöver vi.

alice-cooper-president.png

Jag har hittat en ny presidentkandidat! :D :up: :bump:

Varför kommer det gråtattacker med jämna eller kanske snarare ojämna mellanrum? Det är inte roligt, händer flera gånger i veckan och har hållit på i flera månader nu. :down:

Min granne har tydligen bestämt sig för att jag ska behöva lyssna på högljudd tung jävla hiphop/rap ikväll med tillhörande skrålande :banghead::banghead:

Kan inte bestämma mig för om jag ska åka till stan imorgon eller inte.. En butik som jag vill handla i har 30% rea på hela sortimentet, meeen det lär vara så tokigt mycket folk överallt. Å andra sidan vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på annars...

Hemma efter en trevlig kväll med mat och umgänge. Nu borde jag sova men risken finns att jag fortsätter surfa.

Tänker inte ens försöka läsa ikapp.
Full som saten o lite till, ren rom funkar minsann :)
Om inte sångaren hade varit upptagen hade jag varit det nu! Den var fin den!
Antar att jag borde sova, full som en jag vet inte jag :p Fan vad trevligt det var :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Tjatter Jag har just nu en bekant som, trots tillsägelse bara måste använda könsord eller svänga sig med "den glänser som hundp***en i... 8 9 10
Svar
192
· Visningar
5 845
Senast: Enya
·
Hemmet Fick en Samsung skaftdammsugare som födelsedagspresent förra våren/sommaren. Har varit JÄTTENÖJD. Enkel och smidig att använda. Har... 2
Svar
23
· Visningar
1 383
Senast: Badger
·
Hästhantering Hej Min 8 åriga valack på 175 cm fick den 25e Januari diagnosen hovledsinflammation bf och knäledsinflammation hb, han va även tät i... 2
Svar
34
· Visningar
2 455
Senast: Claraclara
·
IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
751

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31

Hästrelaterat

Tillbaka